ریتم نو | سایت خبری - تحلیلی موسیقی ایران و جهان

کد خبر: ۵۷۷۴۵
تاریخ انتشار: ۱۸:۱۵ - ۰۹ تير ۱۳۹۷

کنسرت شهرام شکوهی به تعویق افتاد

کنسرت شهرام شکوهی خواننده شناخته‌شده موسیقی پاپ ایران، که قرار بود 20 تیرماه در سالن میلاد نمایشگاه بین‌المللی برگزار شود، به علت وضعیت جسمی این خواننده به تعویق افتاد.
کنسرت شهرام شکوهی به تعویق افتادمهرداد منافی تهیه‌کننده کنسرت شهرام شکوهی با اشاره به تعویق افتادن کنسرت شهرام شکوهی به خبرنگار ریتم نو گفت: با توجه به غیبت طولانی آقای شهرام شکوهی در اجرای صحنه‌ای، پس از انتشار خبر برگزاری کنسرت، تمامی بلیت‌های  این اجرا  در مدت‌زمان کوتاهی به فروش رفت اما متأسفانه به دلیل مشکلات قلبی اخیر که برای ایشان پس از هیجان بازی ایران و پرتغال رخ داد و منجر به بستری شدن وی در بیمارستان شد، بنا بر نظر پزشک معالج مبنی بر لزوم استراحت مطلق در ادامه روند درمانی و ضرورت دوری از هرگونه استرس، هیجان و فعالیت سنگین، ناچار به لغو اجرای صحنه‌ای شهرام شکوهی در تاریخ 20 تیرماه هستیم.
وی با اشاره به اعلام زمان جدید کنسرت این خواننده در آینده نزدیک اظهار کرد: به‌احتمال فراوان اجرای این خواننده در ماه آینده در تهران خواهد بود و در ادامه تور کنسرت شهرام شکوهی در شهرهای بندر انزلی ، لاهیجان ، کیش و اصفهان برگزار می‌شود. 
تهیه‌کننده کنسرت شهرام شکوهی در بخش دیگری از سخنان خود از برگزاری تور کنسرت سایر شهرستان‌های این خواننده  پس از ایام سوگواری سالار شهیدان خبر داد.
وی ادامه داد: جزئیات کنسرت شهرام شکوهی در هفته آتی منتشر می‌شود، همچنین به مخاطبین خود اطمینان کامل می‌دهیم که در سریع‌ترین زمان ممکن بهای بلیت خریداران به آن‌ها بازمی‌گردد.
یادآور می‌شود، بر اساس برنامه‌ریزی‌های انجام‌شده یکشنبه دهم تیرماه تیزر آهنگ جدید و چهارشنبه سیزدهم تیرماه نسخه کامل آن منتشر می‌شود.


منبع: ریتم نو
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
تقویم هنری ادامه