ریتم نو | سایت خبری - تحلیلی موسیقی ایران و جهان

کد خبر: ۵۷۶۹۵
تاریخ انتشار: ۱۲:۴۷ - ۳۰ خرداد ۱۳۹۷
پس از انتشار قطعات تولیدشده؛

کنسرت وحید دهقانی روی صحنه می‌رود

وحید دهقانی خواننده جوان موسیقی کشورمان که تازه‌ترین آلبوم خود را تهیه‌کرده است و به‌زودی کنسرت خود را برگزار خواهد کرد.
کنسرت وحید دهقانی روی صحنه می‌رودبه گزارش ریتم نو، وحید دهقانی که از شروع فعالیت‌هایش، عجله‌ای برای مطرح‌شدن نداشته است قرار است برای نخستین بار با مخاطبانش دیدار کند.
 این خواننده که از سال هشتادوهفت با محسن معراجی درزمینهٔ ترانه‌سرایی همکاری کرده و ترانه‌هایی از این شاعر را به اجرا درآورده، فعالیت‌های مربوط به اجرایش را به عهده معراجی گذاشته است و طبق برنامه‌ریزی‌های انجام‌شده توسط این ترانه‌سرا، دهقانی حضور پررنگ‌تری نسبت به گذشته در عرصه موسیقی خواهد داشت.
وی با گلایه از مؤلفین موسیقی به بدقولی‌هایی که در مرحله تهیه آثار اتفاق می‌افتد اشاره کرد و گفت: چنین اتفاقی برای خیلی‌ها پیش‌آمده و بیشتر در مرحله تنظیم، میکس و مسترینگ است. 
وحید دهقانی در کارنامه هنری خود آلبوم مجاز«آسیاب به‌نوبت» و دو آلبوم اینترنتی را دارد و جدیدترین آلبوم این خواننده نیز تهیه‌شده و مراحل اخذ مجوز را طی کرده است اما بنا بر تصمیمات صورت گرفته احتمال انتشار قطعات آلبوم به‌صورت تک آهنگ وجود دارد.
وی همچنین با مؤلفینی نظیر علی بحرینی، ترانه مکرم،پیمان طالبی و علی نیک‌پی کارکرده است.
کنسرت وحید دهقانی به رهبری ارکستر وحید بهروان نیز امسال روی صحنه خواهد رفت و آنچه مخاطبان از این خواننده جوان خواهند شنید، حاصل سال‌ها تلاش وی در عرصه موسیقی است.


منبع: ریتم نو
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
تقویم هنری ادامه