ریتم نو | سایت خبری - تحلیلی موسیقی ایران و جهان

کد خبر: ۵۷۶۵۲
تاریخ انتشار: ۱۶:۰۹ - ۱۶ خرداد ۱۳۹۷

همکاری نامی محمدیان و مهدیه عرب در یک آلبوم جنجالی

مهديه عرب که ترانه‌سرايى نام‌آشناست و شانزده سال است بى‌وقفه در این فضا فعالیت کرده و همكارى با بيشتر خواننده‌هاى شناخته‌شده را در كارنامه هنرى خود دارد اين بار در آلبوم جديد نامی محمدیان قرار است نوشتن همه ترانه‌ها را به عهده داشته باشد.
همکاری نامی محمدیان و مهدیه عرب در یک آلبوم جنجالیبه گزارش ریتم نو، نامی محمدیان؛ خواننده، همواره تأکید زیادی در انتخاب حرفه‌ای‌ترین عوامل براى ساخت آلبوم‌ها و قطعاتش داشته است و علت انتخاب مهدیه عرب به‌عنوان ترانه‌سرای آلبوم جدیدش را قوت ترانه‌ها و همچنين دايره واژگانى وسيع خانم عرب دانست.
محمدیان دراین‌باره اضافه کرد: ترانه‌سرايى كه يك آلبوم را هدايت مى‌كند بايد بتواند به ترانه‌ها رنگ و سوژه ببخشد و فضاسازى‌هاى جديد ايجاد كند. با بررسى كارنامه هنرى اين ترانه‌سرا و شنيدن كارهاى متنوعش می‌توان متوجه قدرت او در اين زمينه شد.
مهديه عرب در مورد اين آلبوم این‌گونه توضيح داد: با نامى كه هنرمندى بسيار بااخلاق هستند در حال تبادل افکار و گفت‌وگو هستيم تا ترانه‌ها داراى قصه‌ها و حال و هوايى متفاوت و تازه باشند و درعین‌حال ساده و عميق.  بعضى از ترانه‌ها با سوژه‌هایی نوشته می‌شوند که خواننده در اختیارم گذاشته است و من چون داستان‌نويس هم هستم بسيار اين روال را دوست دارم و با آن راحتم؛ برخى ديگر هم ترانه‌هايى هستند كه با حس و حال خودم سروده‌ام.
او ادامه داد: تمام تلاشم را خواهم كرد كه اين آلبوم نقطه درخشانى در فعاليت‌هاى هنرى من باشد. امسال اين سومين آلبومى است كه با اطمينان خواننده، تمام قطعاتش به من سپرده‌شده است و اميدوارم بتوانم جواب‌گوى اين اعتماد باشم.
«پاييزى» نام آلبومی است که پیش‌تر از نامی محمدیان منتشرشده بود و رسانه‌ها آن را به‌عنوان یکی از پرخرج‌ترین آلبوم‌های موسیقی ایران معرفی کردند.


منبع: ریتم نو
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
تقویم هنری ادامه