ریتم نو | سایت خبری - تحلیلی موسیقی ایران و جهان

کد خبر: ۵۷۶۴۸
تاریخ انتشار: ۱۴:۴۳ - ۱۲ خرداد ۱۳۹۷

آلبوم «آریاهای باس» از رامین مجلسی منتشر شد

آلبوم «آریاهای باس» از رامین مجلسی توسط مؤسسه فرهنگی و هنری ندای ایماژ، منتشر و راهی بازار موسیقی کشور شد.
آلبوم «آریاهای باس» از رامین مجلسی منتشر شدبه گزارش ریتم نو، «آریاهای باس» تازه‌ترین اثر از رامین مجلسی است که در قالب ۹ آریا از اپراهای مشهور به اجرا درآمده که آثاری از موسیقیدانان معروفی چون «ریچارد واگنر»، «وینچنزو بلینی»، «جوزپه وردی» و «ولفگانگ آمادئوس موتزارت» را شامل می‌شود. ناگفته نماند مشخصات هریک از قطعات و ترجمه ترانه‌های آن در آلبوم، شنونده را در قرابت هر چه بیشتر با اثر یاری می‌دهند.
رامین مجلسی متولد ۱۳۵۱ در تبریز و فارغ‌التحصیل موسیقی کلاسیک است که آواز را با الهام از خوانندگان وکال آذربایجان و در نوجوانی آغاز کرده و پس از گذراندن دوره‌های آموزشی تخصصی آواز کلاسیک، به‌عنوان سولیست آواز در ارکسترهای مختلف ازجمله ارکستر فیلارمونیک تبریز فعالیت داشته است. کسب عنوان خواننده برتر و مقام اول آواز کشور در جشنواره موسیقی فجر ازجمله سوابق وی به‌حساب می‌آیند. همچنین تدریس آواز کلاسیک، رهبری گروه کر و سابقه نوازندگی در ارکستر صداوسیما جزو کارنامه حرفه‌ای اوست.
شایان‌ذکر است که آلبوم «آریاهای باس» از رامین مجلسی، توسط انتشارات «ندای ایماژ تبریز» منتشرشده و علاقه‌مندان می‌توانند برای تهیه این اثر به مراکز معتبر فروش در بازار موسیقی مراجعه نمایند.

آلبوم «آریاهای باس» از رامین مجلسی منتشر شد
منبع: ریتم نو
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
تقویم هنری ادامه