ریتم نو | سایت خبری - تحلیلی موسیقی ایران و جهان

کد خبر: ۵۷۶۳۳
تاریخ انتشار: ۰۹:۳۵ - ۰۶ خرداد ۱۳۹۷

آلبوم «فیروزه‌ای» منتشر شد

آلبوم موسیقی «فیروزه‌ای» با صدای شهرام معصومیان از سوی نشر وارش و آوای سوته دلان راهی بازار موسیقی شد. این در حالی است که هم‌زمان با نشر اثر، می‌توان آن را از طریق سایت ریتمو به‌صورت آنلاین و قانونی خریداری کرد.
آلبوم «فیروزه‌ای» منتشر شدبه گزارش ریتم نو، آلبوم فیروزه‌ای تازه‌ترین اثر بازار موسیقی و با صدای شهرام معصومیان است که در قالب ۹ قطعه به نام‌های هنوزم عاشقم، عشق و زندگی (فیروزه‌ای)، نزار این دل بمیره، لعنت به تقویم دلتنگ، مجازات عاشقی، عاشقم شو عشقم، چشماتو کم دارم، بگو که یادته و من تنها، تو هم تنها به اجرا درآمده است.
معین راهبر، احسان خلقی، آربی کالوسیان، پیام هوشمند و شهرام معصومیان آهنگسازان این اثر هستند که ترانه قطعات توسط مهرزاد امیرخانی، علی برزه کار، حسین غیاثی، سیما - ز، سید محمد کاظمی، ناکتایگانی و داود بصیری سروده شده است، همچنین معین راهبر، احسان خلقی و پیام هوشمند به‌عنوان تنظیم‌کننده و عرفا پاشا و سید ابراهیم حسینی (ویولن)، فرشید ادهمی (گیتار اسپانیش، گیتار الکترونیک و آکوستیک، نایلون)، بابک یوسفی (کلارینت)، سید محمدرضا حجازی و میلاد بهمئی (گیتار الکتریک و آکوستیک) به‌عنوان نوازنده در تولید این آلبوم با شهرام معصومیان همکاری کرده‌اند.
شایان‌ذکر است که آلبوم موسیقی فیروزه‌ای توسط نشر وارش و آوای سوته دلان منتشرشده و علاقه‌مندان می‌توانند جهت تهیه نسخه فیزیکی و اصلی اثر به مراکز معتبر فروش مراجعه و یا نسبت به خرید آنلاین و قانونی آن از طریق سایت www.ritmo.ir اقدام نمایند.


منبع: ریتم نو
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
تقویم هنری ادامه