ریتم نو | سایت خبری - تحلیلی موسیقی ایران و جهان

تاریخ انتشار: ۱۰:۵۲ - ۰۲ خرداد ۱۳۹۷

آلبوم «بازگشت به روياپردازى» در ايران و به‌صورت ديجيتال در آمريكا منتشر می‌‌شود

آلبوم «بازگشت به روياپردازى» اثر مشترک «محمد شعبانى» نوازنده پركاشن و «آرمين مرشد» آهنگساز و نوازنده گيتار در ايران و به‌صورت ديجيتال در آمريكا منتشر می‌شود.
آلبوم «بازگشت به روياپردازى» در ايران و به‌صورت ديجيتال در آمريكا منتشر می‌‌شودبه گزارش ریتم نو، آلبوم «بازگشت به روياپردازى» Back to Dreaming اثر مشترک «محمد شعبانى» نوازنده پركاشن و تنظيم‌كننده پركاشن و «آرمين مرشد» آهنگساز و تنظيم‌كننده و نوازنده گيتار، در راستاى فرهنگ‌سازى شنيدارى و جریان سازی درستِ موسيقى سبك «جز/ فيوژن»، بعد از ٢ سال توليد مداوم؛ در ايران و به‌صورت ديجيتال توسط شرکت «شید ریکوردز» در آمريكا در بیش از 80 پلاتفورم‌ معتبر موسیقی همچون؛ «آی‌تیونز» Itunes، «اپل میوزیک» Apple Music، «اس‌پاتیفای» Spotify، «شازم» Shazam!، «آی.هرتز رادیو» iHeartRadio، «ساندکلود» SoundCloud، «دیزر» Deezer، «یوتیوب» YouTube و ... منتشر می‌شود.
اين آلبوم كه در ژانر «جز/ فيوژن» و تلفیقی از موسیقی شرقی و غربی تولیدشده و زیرمجموعه شرکت «شید ریکوردز» در آمريكا است؛ هر 9 تراک آن، تماماً به‌صورت اينسترومنتال است؛ به‌جز  ٢ ترك، که با «تیاگو موراعس» Tiago Moraes خواننده مهمان از برزیل و «باربد بکان» Barbad Bakaan وکال از ایران، با شعر «آرمين مرشد» همراه است. 
جنس و رنگ صوتى آلبوم «بازگشت به روياپردازى» با استفاده از دو ساز گيتار و پركاشن به آهنگسازى و تنظيم «آرمين مرشد» و تنظيم پركاشن «محمد شعبانى» و به تهیه‌کنندگی هر دوی این هنرمندان، تولیدشده است و ديگر سازهاى اين آلبوم، به‌عنوان نوازنده مهمان در بخش «اكومپانيمان» يا «سولو» همكارى داشته‌اند، كه جمعى از بهترين نوازندگان ايران و یک نوازنده مهمان از برزيل در آن همكارى داشته‌اند، كه در آينده نزدیک اطلاعات دقيق‌ترى ارائه خواهد شد. 
نكته قابل‌توجه در این اثر موسیقیایی، سطح كيفى آن است كه در چند دهه اخير در ايران، آلبومى به شكل بين‌المللى در ژانر «فيوژن / جز» با نگرشى به موسيقى اسپانيش و ايرانى و موسيقى جز استاندارد و جز لاتين، منتشرنشده است و اين آلبوم در این راه، پیشرو است.  
تك ترك نخست آلبوم «بازگشت به روياپردازى» تحت عنوان «پروانه» Butterfly  روز سه‌شنبه 22 می 2018 (اول خرداد 1397) در بیش از 80 پلاتفورم‌ معتبر موسیقی در آمريكا پخش خواهد شد. اطلاعات دقيق‌تری از قطعه در حال انتشار و كل این اثر موسیقایی، در آينده نزدیک به اطلاع علاقه‌مندان به موسیقی خواهد رسید.


منبع: ریتم نو
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
تقویم هنری ادامه