ریتم نو | سایت خبری - تحلیلی موسیقی ایران و جهان

کد خبر: ۵۷۵۰۶
تاریخ انتشار: ۱۰:۵۹ - ۰۹ ارديبهشت ۱۳۹۷
13 اردیبهشت در سالن نگین نقش‌جهان

سامان احتشامی کنسرت «پیانو، تنبک و آواز» را در اصفهان روی صحنه می‌برد

پیانیست و موزیسین حوزه موسیقی کلاسیک جدیدترین اجرای خود را در اصفهان روی صحنه خواهد برد.
سامان احتشامی کنسرت «پیانو، تنبک و آواز» را در اصفهان روی صحنه می‌بردبه گزارش ریتم نو، سامان احتشامی 13 اردیبهشت‌ماه در سالن نقش‌جهان اصفهان کنسرت «پیانو، تنبک و آواز» را روی صحنه خواهد برد تا برای اولین بار میهمان دوستداران این سبک از موسیقی در اصفهان باشد. 
این کنسرت با هنرنمایی پیانوی سامان احتشامی، تمبک عمران فروزش و آواز امیر رفعتی در اصفهان روی صحنه خواهد رفت و در مایه‌های بیات ترک، دشتی، ابوعطا، و بیات اصفهان اجرا خواهد شد. 
این هنرمند درباره جزئیات این کنسرت گفت: «در این کنسرت قطعاتی از ساخته‌های سامان احتشامی، همایون خرم، علی تجویدی، پرویز یاحقی و... اجرا خواهیم کرد. آثاری را به‌صورت تک‌نوازی از استادان جلیل شهناز و استاد حسن کسایی به احترام مکتب ساز نوازی و مکتب نوازندگی اصفهان اجرا می‌کنیم و افتخار می‌کنم که در شهر هنردوست و فرهیخته اصفهان روی صحنه خواهم رفت.»
وی افزود: «برای اولین بار است که در شهر اصفهان قرار است روی صحنه بروم و چون می‌دانم مردم این شهر مردمی هنردوست و با فرهنگی‌اند، قطعاً این کنسرت پیانو می‌تواند اجرای خوشایند و شبی باشکوه در کنار این مردم باشد. من این کنسرت را برای بالا رفتن سطح فرهنگ پیانوی ایران زمین اجرا خواهم کرد و امیدوارم در شهر اصفهان نیز با استقبال روبه‌رو شود.»
این کنسرت با حمایت کمپانی پیانوی «آوای صبا» در اصفهان برگزار خواهد شد و بلیت‌فروشی آن نیز در سایت TIKIMO.IR آغازشده است. 


منبع: ریتم نو
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
تقویم هنری ادامه