ریتم نو | سایت خبری - تحلیلی موسیقی ایران و جهان

کد خبر: ۵۷۴۵
تاریخ انتشار: ۱۰:۰۱ - ۰۷ شهريور ۱۳۹۴

جشن امضاء آلبوم نوستالژی رضا یزدانی برگزار شد / اعلام تاریخ کنسرت تهران

ریتم نو : جشن امضاء آلبوم تصویری « نوستالژی » رضا یزدانی از رامسر آغاز و به رشت و درنهایت به تهران، خیابان ستاری، مجتمع کوروش ، نشر چشمه رسید. این مراسم قرار بود رأس ساعت 15 روز جمعه ششم شهریورماه آغاز شود که قبل از ساعت مقرر هواداران یزدانی برای این مراسم حضور پیداکرده بودند.

Reza Yazdani-Nostalgia (66)


جشن امضاء آلبوم نوستالژی رضا یزدانی برگزار شد / اعلام تاریخ کنسرت تهران


+عکس های امین رجبی از این مراسم 

یزدانی با بیش از نیم ساعت تأخیر وارد شد و بدون هیچ‌گونه صحبتی در جایگاه تعیین‌شده نشست و شروع به امضاء کردن آلبوم‌ها و گرفتن عکس یادگاری کرد.

در تمام مدت آهنگ‌های یزدانی پخش و در یک مانیتور کوچک نیز آلبوم نوستالژی نمایش داده می‌شد و صف برای امضاء گرفتن از یزدانی همچنان طولانی‌تر می‌شد و دو برابر افرادی که امضاء می‌گرفتند و می‌رفتند به‌صف امضاء بگیرها اضافه می‌شد.

تعدادی نیز اصلاً مطلع نبودند که در نشر چشمه چه خبر است و پس از پرس‌وجو متوجه حضور یزدانی و مراسم امضاء آلبوم وی می‌شدند. در قسمتی از این فروشگاه نیز دستبندها، انگشترها، لیوان ها و تی‌شرت های یزدانی به فروش می‌رسید و علاقه‌مندان اقدام به خرید آن‌ها می‌کردند.

یکی از طرفداران بجای آلبوم، ساز گیتارش را برای امضاء آورده بود تا با یادگاری یزدانی بر روی گیتارش تا همیشه سازش کوک باشد. مابقی هم که عکس و امضاء می‌گرفتند، به طرفی می‌آمدند و با نگاه به‌عکس دونفری‌شان با یزدانی، لبخندی از سر رضایت می‌زدند و فروشگاه را ترک می‌کردند.

نیم ساعتی از شروع این مراسم نگذشته بود که یزدانی از جایش بر خواست و با مونوپادش یک عکس یادگاری با جمعیت حاضر گرفت تا این عکس، یادگاری وی با هواداران و پست اینستاگرامش شود.

اتفاقات جالب در این رونمایی کم نبود. همانند پسری که پاکت سیگار "مارلبرو"ی خود را به یزدانی برای امضاء داد و می‌گفت تمام پاکت‌هایش را نگاه می‌دارد و حالا این تنها پاکت امضاءشده‌ی وی بود. بعضی‌ها نیز با پوستر امضاء شد سریع به سمت خانه می‌رفتند تا آن را بر دیوار اتاقشان نصب کنند تا این پوستر، نوستالژی روز امضاء آلبوم باشد. از همه جالب‌تر دخترانی بودند که گوشی موبایلشان را به یزدانی دادند تا برای دوستشان که در ایتالیا بود از طریق تلگرام، پیام صوتی بفرستد. البته جوانی که مونوپاد خود را به یزدانی داد تا با او و جمعیت عکس بگیرد هم به‌خودی‌خود حرکت جالبی بود.

برخی از نوازندگان ارکستر یزدانی، پدیده نیشابوری نیز در این مراسم حضور پیدا کردند و هواداران به‌جز یزدانی با آن‌ها و همچنین با « علی اوجی » مدیر برنامه‌های یزدانی که حالا کارگردان آثاری از وی نیز هست، عکس یادگاری و امضاء می‌گرفتند.

در اواسط برنامه یزدانی با صدای بلند و بدون هیچ مقدمه‌ای از برگزاری کنسرت خود در روز 19 مهرماه خبر داد و که این خبر باعث خوشحالی هوادارانش بود و به‌این‌ترتیب روز دیدار بعدی وی با هوادارانش نیز مشخص شد.

در ادامه بیننده عکس‌های این مراسم از نگاه دوربین « امین رجبی » باشید.



منبع : ریتم نو

نویسنده : مریم رفائی

عکاس : امین رجبی
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
تقویم هنری ادامه