ریتم نو | سایت خبری - تحلیلی موسیقی ایران و جهان

تاریخ انتشار: ۱۲:۵۴ - ۲۶ فروردين ۱۳۹۷
نخستین کنسرت موسیقی نوستالژی هندوستان برگزار می‌شود

شابیر کومار و دلشاد شیخ در راه ایران

نخستین کنسرت موسیقی نوستالژی هندوستان با اجرای آثار موسیقی سینمای این کشور در تاریخ‌های 18 و 19 اردیبهشت‌ماه در سالن همایش‌های ایرانیان برگزار می‌شود.
شابیر کومار و دلشاد شیخ در راه ایرانبه گزارش ریتم نو، در این کنسرت شابیر کومار و دلشاد شیخ از خوانندگان هندی به همراه گروه موسیقی کارما به روی صحنه خواهند رفت.
بهروز چاهل که تهیه و تولید آثار سینمایی بسیاری را در ایران و هند بر عهده داشته ، تدارک برگزاری این کنسرت را در ایران انجام داده است.
شابیر کومار بیش از چهار هزار و هفتصد قطعه را در طی چهار  دهه در سینمای هند خوانده است و برای اجرا در سالن ایرانیان، گروه موسیقی کارما متشکل از نوازندگان ایرانی وی را همراهی خواهند کرد. علی فراهانی سرپرستی این ارکستر و پدرام شهرکی تنظیم قطعات را بر عهده دارند، و همچنین دلشاد شیخ، آهنگساز و خواننده جوان هندی که در کارنامه کاری خود همکاری در فیلم‌هایی همچون آن‌سوی ابرها، محمد رسول‌الله (ص)، سلام بمبئی، دختر شيطان و ... را دارا است، به روی صحنه خواهد رفت.
کنسرت موسیقی نوستالژی هندوستان به همت موسسه فرهنگی هنری «آن» به مدیریت محمدرضا سعدی برگزار می‌شود و كورش كبيری به‌عنوان مدير اجرايی حضور دارد.
گفتنی است، علاقه‌مندان جهت تهیه بلیت می‌توانند به سایت تیکت مراجعه نمایند.

شابیر کومار و دلشاد شیخ در راه ایران
منبع: ریتم نو
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
تقویم هنری ادامه