ریتم نو | سایت خبری - تحلیلی موسیقی ایران و جهان

تاریخ انتشار: ۱۳:۰۳ - ۲۴ فروردين ۱۳۹۷
به مناسبت بزرگداشت شیخ فریدالدین عطار نیشابوری؛

آلبوم "عطاریه" در فرهنگسرای ارسباران رونمایی می‌شود

آیین رونمایی از آلبوم موسیقی "عطاریه" به آهنگسازی پیام بحیرایی و خوانندگی رامین بحیرایی، شنبه ۲۵ فروردین ماه ساعت ۱۱ صبح در فرهنگسرای ارسباران برگزار می‌شود.
آلبوم به گزارش ریتم نو، هم‌زمان با بزرگداشت عطار نیشابوری شاعر و عارف بزرگ ایرانی، مراسم رونمایی آلبوم موسیقی "عطاریه" با حضور صاحبان اثر و همچنین اهالی فرهنگ و هنر در فرهنگسرای ارسباران برگزار خواهد شد.
در این مراسم دکتر محمد بقایی (مدرس دانشگاه و پژوهشگر حوزه ادبیات) پیرامون زندگی و اشعار عطار به همراه نقد و بررسی آلبوم توسط میرعلیرضا میرعلینقی (محقق، پژوهشگر و مورّخ موسیقی ایرانی) و همچنین سجاد پورقناد (نوازنده تار و سه‌تار، منتقد و سردبیر سایت موسیقی گفتگوی هارمونیک) به سخنوری خواهند پرداخت.
در بخش دیگر این گردهمایی اجرا قطعاتی از آلبوم "عطاریه" توسط گروه موسیقی "هیراب" به خوانندگی رامین بحیرایی و آهنگسازی پیام بحیرایی نوازندگی سیاوش عبدی (تمبک-دف) مسعود نجفی (سنتور)و علی نجفی (نی) صورت خواهد گرفت.
آلبوم "عطاریه" در حالی روز شنبه ۲۵ فروردین ماه از ساعت ۱۱ صبح در فرهنگسرای ارسباران رونمایی خواهد شد که این اثر در مایه بایت ترک مرکب شامل سه تصنیف و چند قطعه ضربی و ساز و آواز است و شرکت "نغمه‌پردازان بهنام" انتشار این مجموعه موسیقایی را بر عهده دارد.
گفتنی است ورود برای عموم در این آیین رونمایی آزاد است.


منبع: ریتم نو
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
تقویم هنری ادامه