ریتم نو | سایت خبری - تحلیلی موسیقی ایران و جهان

کد خبر: ۵۷۴۲۴
تاریخ انتشار: ۱۸:۲۴ - ۲۱ فروردين ۱۳۹۷

آلبوم «دره خاموش» دومین اثر گروه «بادزنگ» منتشر شد

دومین آلبوم گروه دونفره‌ی بادزنگ بانام دره‌ خاموش پس از حدود دو سال به بازار آمد.
دومین آلبوم گروه دونفره‌ی بادزنگ بانام دره‌ خاموش پس از حدود دو سال به بازار آمد.به گزارش ریتم نو، این گروه مشهدی که اردیبهشت ماه 1395 نخستین آلبوم رسمی خود به نام «دنیای ناتموم» را به بازار عرضه کرده بود حالا آلبومی با هفت قطعه منتشر کرده است. باوجود استقبال خوبی که از آلبوم نخست بادزنگ در فضای مجازی صورت گرفت اما به دلیل پخش ضعیف کمتر در بازار رسمی شناخته شد اما حالا آن‌ها قصد دارند این موضوع را جدی بگیرند و فعالیتشان را تنها به انتشار آلبوم محدود نکنند. 
بادزنگ گروه دونفره‌ای است که علیرضا احمدزاده و مسعود فیاض زاده آن را تشکل دادند. فضای آثار این گروه نزدیک به الکترونیک راک است که ترانه‌ها و بیشتر ملودی‌ها را علیرضا احمدزاده می‌نویسد و از طرف دیگر تنظیم و مهندسیِ قطعات را مسعود فیاض زاده انجام می‌دهد. تجربه‌های علیرضا از خاستگاه موسیقی کلاسیک و تحصیلات آکادمیک ریشه می‌گیرد. در سمت مقابل مسعود سال‌هاست که به شکل تجربی در سبک راک فعالیت می‌کند؛ ازجمله فعالیت‌های او می‌توان به حضور در گروه ماینس1 به‌عنوان پروژه اصلی و همکاری با گروه بامیان، هادی پاکزاد، حامد بهداد و .. اشاره کرد.
آلبوم دره خاموش نسبت به دنیای ناتموم تغییرات اساسی نداشته اما این بار مسعود فیاض زاده خواننده اصلی هیچ‌کدام از قطعات نیست و بیشتر سعی کرده در نقش بک‌ وکال ظاهر شود. همچنین این آلبوم را رامین مظاهری ضبط، میکس و مستر کرده است. دره خاموش روز گذشته در گالری رادین شهر مشهد با حضور تعدادی از هنرمندان و موزیسین‌های مشهدی‌ رونمایی شد. لازم به ذکر است این آلبوم به همت نشر موسیقی کوک و به تهیه‌کنندگی گروه بادزنگ منتشرشده است. 


منبع: ریتم نو
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
تقویم هنری ادامه