ریتم نو | سایت خبری - تحلیلی موسیقی ایران و جهان

کد خبر: ۵۷۴۰۴
تاریخ انتشار: ۰۸:۳۸ - ۰۸ فروردين ۱۳۹۷

تمدید کنسرت اینائودی در تهران/ هیجان آهنگساز فیلم دست نیافتنی‌ها برای حضور در ایران

کنسرت لودوویکو اینائودی آهنگساز فیلم دست نیافتنی‌ها «The Intouchables» در تهران برای یک‌شب دیگر تمدید شد.
تمدید کنسرت اینائودی در تهران/ هیجان آهنگساز فیلم دست نیافتنی‌ها برای حضور در ایرانبه گزارش خبرنگار ریتم نو، کنسرت پیانیست مشهور ایتالیا که قرار بود 5 و 6 اردیبهشت‌ماه در تالار بزرگ وزارت کشور به روی صحنه برود، برای روز سه‌شنبه 4 اردیبهشت‌ماه سال جاری تمدید شد و علاقه‌مندان می‌توانند از طریق سایت تیکت برای تهیه بلیت این اجرا اقدام نمایند.
اینائودی که پیش‌تر برای ساخت قطعه "مرثیه‌ای برای قطب شمال"  و تک‌نوازی پیانو این قطعه بر روی قطعه یخ بزرگ شناور در اعتراض به افت یخچال‌های طبیعی در قطب شمال موردتوجه جهانیان قرارگرفته بود برای نخستین بار به ایران می‌آید تا بار دیگر حضور یک موسیقیدان بزرگ دنیا در ایران را برای هواداران موسیقی رقم بزند.
این آهنگساز و پیانیست معاصر ایتالیا در صفحه و سایت رسمی خود، حضور در ایران را اعلام و این اتفاق را هیجان‌انگیز عنوان کرد. بی‌شک حضور هنرمندان بزرگ موسیقی دنیا می‌تواند نقش بسزایی در شناخت هرچه بهتر فرهنگ و موسیقی ایران به جهانیان داشته باشد همان‌طور که پیش‌تر با حضور هنرمندانی چون اعضای گروه موسیقی شیلر و شناخت فرهنگ و ادوات موسیقی اصیل ایرانی، این اتفاق افتاد و بازخوردهای فراوانی را در دنیا به همراه داشت.
نخستین کنسرت لودوویکو اینائودی 4، 5 و 6 اردیبهشت‌ماه سال جاری در تالار بزرگ وزارت کشور با همراهی ارکستر و حضور تکنسین صدا، نور و بک لاینر برگزار می‌شود.
خالق موسیقی فیلم‌های «اینجا انگلستان است» (This Is England)، «من هنوز اینجام» (I'm Still Here) و سریال «دکتر ژیواگو» (Doctor Zhivago) به همراه ارکسترش منتخبی از قطعات محبوب خود چون «Una Mattina»، «Night»، «Elements»، «Experience»، «Fly» و ... را روی صحنه می‌برد.
نخستین کنسرت لودوویکو اینائودی به همت پایگاه خبری «ریتم نو» برگزارکننده دو کنسرت گروه آلمانی شیلر در ایران روی صحنه خواهد رفت و علاقه‌مندان جهت تهیه بلیت سانس تمدیدی، می‌توانند از روز پنجشنبه (9فروردین‌ماه) ساعت 11 صبح به سایت تیکت به نشانی www.tik8.com مراجعه نمایند.

تمدید کنسرت اینائودی در تهران/ هیجان آهنگساز فیلم دست نیافتنی‌ها برای حضور در ایران

منبع: ریتم نو
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
تقویم هنری ادامه