ریتم نو | سایت خبری - تحلیلی موسیقی ایران و جهان

تاریخ انتشار: ۱۰:۲۱ - ۲۰ اسفند ۱۳۹۶

آلبوم «می عاشقانه» با آواز حمید اسدشیر منتشر شد

آلبوم موسیقی می عاشقانه با آواز حمید اسدشیر از روز شنبه ۱۹ اسفندماه از طریق فروشگاه‌های اینترنتی موسیقی منتشر شد.
آلبوم «می عاشقانه» با آواز حمید اسدشیر منتشر شدبه گزارش ریتم نو، این آلبوم شامل 7 قطعه و در سبک موسیقی ایرانی توسط موسسه فرهنگی هنری جام سبز تولیدشده است. 
از عوامل این آلبوم می‌توان به حسن میرزاخانی (که آلبوم‌های هنگامه، ماه خراسان و ... را در کارنامه هنری خود دارد) و بهنام جاوید که کار آهنگسازی و تنظیم قطعات را بر عهده داشته‌اند اشاره نمود. 
همچنین در این آلبوم قطعات آهنگسازان برجسته‌ای چون استادان پرویز یاحقی، مهدی خالدی، ناصر زرآبادی تنظیم و بازخوانی گردیده است. 
حمید اسدشیر در معرفی اولین آلبوم رسمی خود افزود که آواز ایرانی را به‌صورت غیرمستقیم و تحت تأثیر اجراهای خسرو آواز ایران، استاد محمدرضا شجریان آغاز نموده و در ادامه ردیف آوازی را نزد استادانی چون سرکار خانم هنگامه اخوان، محمدرضا لطفی و علیرضا قربانی فراگرفته است. 
مدیریت تولید و اجرا این آلبوم را امیرحسین بی ریا و بهزاد محمدی در موسسه فرهنگی هنری جام سبز بر عهده داشته‌اند . 
هم‌اکنون علاقه‌مندان می‌توانند به‌صورت قانونی آلبوم را از فروشگاه اینترنتی نمانو به آدرس www.namanew.com  و دیگر سایت‌های رسمی موسیقی خریداری و دانلود نموده و همچنین جهت خرید فیزیکی آلبوم می‌توانند به سایت موسسه فرهنگی هنری جام سبز به آدرس www.jaamesabz.com  مراجعه نمایند .


منبع: ریتم نو
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
تقویم هنری ادامه