ریتم نو | سایت خبری - تحلیلی موسیقی ایران و جهان

تاریخ انتشار: ۱۵:۵۱ - ۱۴ اسفند ۱۳۹۶

تحولی در تدریس موسیقی/ ثبت‌نام کنسرواتوار کیج آغاز شد

کنسرواتوار کیج با مدیریت استاد نادر مشایخی، با نحوه جدید تدریس آهنگسازی، نوازندگی و رهبری با استفاده از تکنولوژی الکترو آکوستیک و برنامه‌نویسی موسیقی ثبت‌نام می‌کند.
تحولی در  تدریس موسیقی/ ثبت‌نام کنسرواتوار کیج آغاز شدبه گزارش ریتم نو، كنسرواتوار جان كيج داراى ده ترم است که چهار ترم عمومی و شش‌ترم تخصصى است. دانشجويان در پايان دوره مدرك مورد تائید وزارت علوم دريافت می‌کنند و توانايى شركت در آزمون ورودى بهترين دانشگاه‌های دنيا را خواهند داشت. در مورد اهداف نوازندگى كنسرواتوار جان كيج، این‌طور نيست كه فقط به آموزش تکنیک‌ها و رپرتوار قبل از ١٩٠٠ ميلادي اكتفا كند بلکه از ترم ٥ تا ترم  ١٠ تمركز شديدی به اتفاقات بعد از ١٩٠٠ ميلادي تا به امروز خواهد  داشت که در مورد آهنگسازی و  رهبری هم خواهد بود. كنسرواتوار جان كيج برای اولين بار در ايران به شكل بسيار علمی و تخصصی به مقوله الكترواكوستيک و آهنگسازی با كامپيوتر برای خلق يك اثر آکوستیک خواهد پرداخت و همچنین به هنر پرفورمنس. 
این کنسرواتوار برنامه بسيار ویژه‌ای برای ديكته موسيقي تنال، تنال آزاد و اتنال دارد. اين سيستم آموزشی توسط خود كنسرواتوار طراحي شده و نتايج بی‌نظیری را ازنظر آموزشی داشته است به‌طوری‌که تمامی دانشجويان در پایان‌ترم توانايی نوشتن ديكته اتنال را خواهند داشت.
کنسرواتوار کیج برای کسانی که مایل به تحصیل در موسیقی هستند برنامه‌ریزی‌های دقیقی کرده است. این برنامه‌ریزی‌های تحصیلی با استانداردهای اروپایی و آمریکایی طرح‌ریزی‌شده است و تمام متدهای در نظر گرفته‌شده به زبان انگلیسی است اما دانشجو می‌تواند با توجه به این‌که می‌خواهد به کدام دانشگاه اروپایی وارد شود، زبان تخصصی خود را به فرانسه و المانی تغییر دهد.
برای شرکت در مصاحبه و آزمون ورودی کنسرواتوار به آدرس تلگرام @cageconservatory مراجعه نموده و فرم ثبت‌نام را پر نمایید.


منبع: ریتم نو
برچسب ها: کنسرواتوار کیج
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
تقویم هنری ادامه