ریتم نو | سایت خبری - تحلیلی موسیقی ایران و جهان

تاریخ انتشار: ۱۳:۳۶ - ۰۸ اسفند ۱۳۹۶
با آثاری در فضای جدید کلام و موسیقی

آلبوم «کلاغ سفید» گروه دال دهم اسفند منتشر می‌شود

تاریخ انتشار جدیدترین آلبوم گروه «دال» مشخص شد. این اثر که «کلاغ سفید» نام دارد از صبح روز پنجشنبه دهم اسفندماه در بازار توزیع می‌شود.
آلبوم «کلاغ سفید» گروه دال دهم اسفند منتشر می‌شودبه گزارش ریتم نو، قرار است به‌زودی و در مراسم مفصلی اعضای گروه دال انتشار آلبوم کلاغ سفید را در کنار طرفدارانشان جشن بگیرند که جزئیات این برنامه به‌زودی اعلام خواهد شد. این اثر با هشت قطعه و فضایی کاملاً متفاوت نسبت به آلبوم اول گروه دال روانه بازار می‌شود  و کلام آثار صرفاً عاشقانه نیستند. همچنین در بخش موسیقی هم تغییراتی نظیر اضافه شدن ساوندافکت‌های الکترونیک و آکوستیک و ارکستر زهی باعث تمایز مجموعه آثار کلاغ سفید نسبت به آثار قبلی دال شده است.
هفته گذشته هم هفتمین قطعه این مجموعه به نام نیمه خاموش با هم‌صدایی «میلاد درخشانی» از گروه دال منتشر شد. این اثر دومین همکاری دال با درخشانی بود. آن‌ها نخستین بار در کنسرت اردیبهشت‌ماه این گروه اثری را به‌صورت مشترک اجرا کرده بودند. قطعه نیمه خاموش هم با توجه به مضمون انتقادی و اجتماعی که داشت از روز انتشار موردتوجه قرار گرفت. همچنین شنیده‌ها حکایت از آن دارد که گروه دال احتمالاً به‌زودی موزیک ویدئویی هم برای این کار تولید کند.
در ادامه هم ‌می‌توانید برای نخستین بار کاور این آلبوم را ببینید و دانلود کنید.
آلبوم «کلاغ سفید» گروه دال دهم اسفند منتشر می‌شود
عکس خبر: مهری جمشیدی

منبع: ریتم نو
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
تقویم هنری ادامه