ریتم نو | سایت خبری - تحلیلی موسیقی ایران و جهان

کد خبر: ۵۷۲۷۷
تاریخ انتشار: ۱۱:۵۱ - ۰۷ اسفند ۱۳۹۶
دو نوازی آکاردئون و ویولن

«درنادئون» در تالار رودکی تهران اجرا می‌شود

پروژه‌ی موسیقی تجربه دومین اجرایش در اسفند سال جاری را با کنسرت «دُرنادئون» در تالار رودکی رقم می‌زند.
«درنادئون» در تالار رودکی تهران اجرا می‌شودبه گزارش ریتم نو،  تجربه، مهرداد مهدی و آسو کهزادی پنجشنبه 17 اسفند 1396 از ساعت 20:00 در قالب سلسله ‌اجراهای «موسیقی - تجربه» در تالار رودکی تهران روی صحنه می‌روند.
مهرداد مهدی و آسو کهزادی که با انتشار آلبوم «درنادئون» بیش‌ازپیش در محافل موسیقایی شناخته شدند، حال قرار است در تالار رودکی تهران این آلبوم را اجرا و روی صحنه ببرند. «درنادئون» حاصل دو نوازی آکاردئون و ویولن با آهنگسازی و اجرای این زوج هنری است.
مهرداد مهدی پیانیست، آهنگساز، تنظیم‌کننده و نوازنده آثار پیاتزولا در ایران است. او سطح پیشرفته نوازندگی آکاردئون را در ارمنستان نزد گئورک گاسپاریان فراگرفته است. ساخت موسیقی برای چندین تئاتر و چند برنامه تلویزیونی از دیگر تجربیات اوست. مهرداد مهدی باتجربه هزاران ساعت اجرا در فضای شهر، یکی از پیشگامان موسیقی شهری در تهران است.
آسو کهزادی، آهنگساز و نوازنده ویولن، لیسانس موسیقی از دانشگاه سوره تهران، فوق‌لیسانس آهنگسازی از دانشگاه هنر و فوق‌لیسانس موسیقی الکترونیک از کنسرواتوار سلطنتی لاهه، هلند است. قطعات وی در ایران، هلند، اسپانیا و آلمان اجراشده و در زمینه آهنگسازی برای تئاتر، فیلم، انیمیشن و نمایشگاه‌های عکس و نقاشی تجربیات متعددی داشته است.
«موسیقی – تجربه» حرکتی نوین در عرصه موسیقی ایران است که تلاش می‌کند برای اجرای زنده آثار ارزشمند و غیرتجاری زمینه لازم را فراهم کند. این گروه در تمام ژانرهای موسیقی در پیِ تحقق این امر است تا به سهم خود برای ارتقای دانش موسیقایی در میان تماشاگران و ارتقای کیفیت هنریِ موسیقی گامی بردارد. بنیاد فرهنگی هنری رودکی و دفتر موسیقی در این راه، «موسیقی – تجربه» را حمایت می‌کنند.
کنسرت دو نوازی مهرداد مهدی و آسو کهزادی پنجشنبه 17 اسفند 1396 از ساعت 20:00 در تالار رودکی تهران برگزار می‌شود و علاقه‌مندان می‌توانند بلیت‌های این کنسرت را از طریق سایت تیوال تهیه کنند.


منبع: ریتم نو
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
تقویم هنری ادامه