ریتم نو | سایت خبری - تحلیلی موسیقی ایران و جهان

کد خبر: ۵۷۲۵۷
تاریخ انتشار: ۱۴:۰۷ - ۰۵ اسفند ۱۳۹۶

درخشش آيهان و سه خواننده آذربايجاني در وزارت كشور

کنسرت آیهان و سه خواننده آذربایجانی جمعه‌شب 4 اسفندماه به تهیه‌کنندگی ياشار آذرتاش در تالار بزرگ وزارت کشور برگزار شد.
درخشش آيهان و سه خواننده آذربايجاني در وزارت كشوربه گزارش ریتم نو، کنسرت شاد آذربایجانی به خوانندگی آیهان، بال اوغلان اشرف او، الچین حسین او و نامیک قاراچوخورلو برگزار شد.
در ابتدای برنامه آیهان روی صحنه رفته و گلچینی از قطعات آلبوم خود "مارال" را به‌اضافه چند قطعه ماندگار آذری را اجرا کرد و  گفت: بسیار خوشحالم که مردم شریف ایران علی‌الخصوص آذری‌ها برای بار دیگر با استقبال از این اجرا باعث تمدید آن شدند. امیدوارم لایق این  مقدار محبت از سوی مردم باشم. 
او همچنین گفت: مشغول کار روی آلبومم هستم و به‌زودی این اثر را روانه بازار خواهم کرد، بعد از اتمام صحبت‌های این خواننده قطعه "او گوزه ل خانمدی" اجرا شد.
سپس نوبت به بال اوغلان خواننده آذربایجانی رسید.
در ادامه کنسرت بال اوغلان اشرف او به رو صحنه رفت و قطعات "آی اوچان قوشلار"، "شلاله"، "آنا"، "نه دندیر" را اجرا کرد. او بعد از حضور روی سن گفت: بسیار خوشحال هستم که امشب برای مردمان مسلمان ایران اجرا می‌کنم و باعث افتخارم است.
سپس الچین حسین او به روی صحنه رفت و قطعات "ائولنمیره"، "داغلارا گنده ک"، "بابام"، "بیرمارال"، "آنا"، را اجرا کرد.
در پایان نامیق قاراچوخورلو خواننده مطرح آذربایجانی که همگی او را با کلیپ "روایت" می‌شناختند با تشویق فراوان حضار به اجرای برنامه‌ خود پرداخت.
این هنرمند قطعات "قلبیمده ووردو"، "پاپانین گول بالاسی"، "بورابیلم هارادی"، "روایت" را اجرا کرد. در هنگام اجرای قطعه"روایت" مردم داخل سالن به وجد آمده بودند.
این کنسرت به تهیه‌کنندگی یاشار آذرتاش و به همت شرکت "ققنوس" به مدیریت محمدحسین توتونچیان و با همراهی ارکستر ریحان به سرپرستی حجت مبذول اجرا شد. 
جمشید هاشم پور، رضا ناجی، مرجانه گلچین، و... ازجمله مهمانان ویژه این کنسرت بودند.

عکس: پویا تاریوردی
منبع: ریتم نو
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
تقویم هنری ادامه