ریتم نو | سایت خبری - تحلیلی موسیقی ایران و جهان

تاریخ انتشار: ۱۲:۴۲ - ۲۹ بهمن ۱۳۹۶

اتفاق موسیقی الکترونیک در ایران به وقوع می‌پیوندد

نخستین فستیوال موسیقی الکترونیک تهران ۱۲ تا ۱۸ اسفندماه جاری در پردیس چهارسو برگزار خواهد شد.
اتفاق موسیقی الکترونیک در ایران به وقوع می‌پیونددبه گزارش ریتم نو، شرکت ندای ملکوت سروشان به‌عنوان یکی از شرکت‌های جوان حامی موسیقی در کشور،تصمیم گرفت متولی این اتفاق در موسیقی کشور باشد و بدین ترتیب پایه‌گذار نخستین جشنواره موسیقی الکترونیک در کشور شود. جشنواره‌ای که در ابعاد خیلی بزرگ‌تر هرساله یکی از مهم‌ترین اتفاقات موسیقایی جهان است و مخاطبان بی‌شماری از سرتاسر جهان را جذب خود می‌کند.
این در حالی ست که هم‌زمان کنسرت گروه موسیقی الکترونیک شیلر از آلمان توسط پایگاه خبری «ریتم نو» در وزارت کشور طی سه شب 13،14 و 15 اسفندماه برگزار می‌شود.
حمید خسرو بیگی به‌عنوان ایده پرداز این اتفاق در مصاحبه با رسانه ریتم نو با ابراز خشنودی از مهیا شدن شرایط برگزاری این فستیوال در کشور اضافه کرد: «این نخستین بار است که این فستیوال در کشور برگزار خواهد شد.اولین باری است که تمامی هنرمندان بزرگ سبک موسیقی الکترونیک کشور در کنار هم قرار می‌گیرند و به اجرای برنامه می‌پردازند. اما این اتفاق یک‌روزه و یک‌شبه شکل نگرفته و شرایط آن محیا نشده است. نزدیک به یکسال پیش این طرح توسط بنده و آقای مؤذن‌زاده اردبیلی و دیگر دوستانم در موسسه ندای ملکوت سروشان شکل گرفت و پس از آماده‌سازی به جناب آقای طالبی (ریاست دفتر موسیقی) ارائه شد و توانست به‌سرعت نظر ایشان را جلب کند.»
وی افزود: «ایشان با مساعدت‌های فراوان سبب اجرای این برنامه را فراهم کردند.برنامه‌ای که ابتدا قرار بود در سالن برج آزادی برگزار شود اما به دلایلی این اتفاق میسر نشد،پس‌ازآن به مگامال منتقل شد اما در آنجا هم شرایط اجرا محیا نبود.درنتیجه بهترین سالن را برای اجرای این سبک از موسیقی پردیس چهارسو دیدیم که از دست‌اندرکاران این مجموعه به دلیل تلاش‌های بی‌دریغشان کمال تشکر را دارم. در قدم بعدی از مساعدت‌های ۱۴ هنرمندی که در این فستیوال ما را همراهی می‌کنند سپاسگزارم که حامی این اتفاق موسیقایی در کشور بودند.»
خسرو بیگی ادامه داد: «اما امروز که به شروع بلیت‌فروشی نزدیک می‌شویم تنها یک عامل است که باعث بقای این سبک‌های متنوع از موسیقی می‌شود آن‌هم حمایت مخاطبان است که اگر وجود نداشته باشد دیر یا زود با مرگ سبک‌های مختلف موسیقی مواجه خواهیم شد. لذا از تمامی علاقه‌مندان به موسیقی الکترونیک دعوت می‌کنم با مراجعه به پایگاه اینترنتی ایران کنسرت اقدام به تهیه بلیت برنامه هنرمند موردعلاقه خود نمایند و حمایت خود را از موسیقی الکترونیک ایرانی اعلام نمایند.»

گفتنی است اطلاعات تکمیلی در ارتباط بانام هنرمندان و برنامه‌های خاص ایشان برای این فستیوال متعاقباً و در قالب نشست‌های خبری جداگانه از طریق همین رسانه به نظر شما خواهد رسید.
همچنین بلیت‌فروشی اولین فستیوال موسیقی الکترونیک ایران از روز دوشنبه رأس ساعت ۱۴ در پایگاه اینترنتی ایران کنسرت به نشانی اینترنتی www.iranconcert.com آغاز خواهد شد و علاقه‌مندان می‌توانند جهت تهیه بلیت اجرای  هنرمند موردعلاقه خود به این پایگاه مراجعه ‌نمایند.
گفتنی است، در تاریخ 13، 14 و 15 اسفندماه کنسرت گروه موسیقی آلمانی شیلر در سبک موسیقی الکترونیک نیز در سالن وزارت کشور با اجرای قطعاتی جدید برگزار می‌شود و بلیت‌فروشی آن از طریق سایت تیکت به نشانی www.tik8.com انجام می‌شود.


منبع: ریتم نو
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
تقویم هنری ادامه