ریتم نو | سایت خبری - تحلیلی موسیقی ایران و جهان

تاریخ انتشار: ۱۱:۵۴ - ۲۵ بهمن ۱۳۹۶
از صبح امروز و به همت موسسه فرهنگی هنری «نای و نی»،

آلبوم «راز خیام» با صدای سالار عقیلی منتشر شد

آلبوم «راز خیام» با صدای سالار عقیلی، آهنگسازی اميرحسين طريقت و تنظیم بهزاد عبدی، صبح امروز (24 بهمن‌ماه) به همت موسسه فرهنگی هنری «نای و نی» منتشر و روانه بازار موسیقی کشور شد.
آلبوم «راز خیام» با صدای سالار عقیلی منتشر شدبه گزارش خبرنگار ریتم نو، تازه‌ترین اثر سالار عقیلی با شش قطعه به نام‌های «سرمست»، «جهان گذران»، «ره دور»، «دست افشان»، «جام لطیف» و «اسرار ازل» بر روی رباعیات خیام، توسط بهزاد عبدی برای ارکستر تنظیم‌شده و توسط ارکستر ناسیونال اکراین به اجرا درآمده است.
در این اثر علاوه بر ارکستر ناسیونال اکراین، نوازندگان ایرانی چون علی طریقت (سه‌تار)، محمد طریقت (دف)، آزاد میرزاپور و هیلا فیض پور (تار)، سینا جهان آبادی (کمانچه)، رضا طریقت (قیچک)، صدا سدیفی و امیرحسین مختاری (قانون)، نوشین پاسدار و آرش سعیدیان (عود) در کنار امیرحسین طریقت آهنگساز و نوازنده سازهای کوبه‌ای به نوازندگی و هنرنمایی پرداخته‌اند.
بهزاد عبدی علاوه بر تنظیم قطعات برای ارکستر، به‌عنوان ناظر ضبط این اثر نیز حضورداشته و صدابرداری آلبوم بر عهده حمید عسگری استودیو پارس و خانه صدا (اکراین، کیف) بوده و میکس و مسترینگ آن در استودیو پاپ و توسط امید اصغری انجام‌شده است.
«راز خيام» متفاوت‌ترین اثر سالار عقیلی با آهنگسازی  اميرحسين طريقت و تنظیم بهزاد عبدی به همت موسسه فرهنگی هنری «نای و نی» به مدیریت مهدی کاشی از صبح امروز منتشر و در دسترس مخاطبان قرار گرفت.
همچنین به‌زودی مراسم رونمایی این اثر با حضور عوامل آلبوم برگزار خواهد شد.
در ادامه می‌توانید کاورهای آلبوم «راز خيام» را مشاهده نمایید.


منبع: ریتم نو
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
تقویم هنری ادامه