ریتم نو | سایت خبری - تحلیلی موسیقی ایران و جهان

تاریخ انتشار: ۱۳:۰۳ - ۲۳ بهمن ۱۳۹۶

آلبوم «هنارس» با صدای حسین رضا منتشر می‌شود

حسین رضا از خوانندگان موسیقی اصیل ایرانی اسفندماه امسال جدیدترین آلبوم موسیقی خود را بانام «هنارس» در ژانر فولکلور لکی منتشر می‌کند.
آلبوم «هنارس» با صدای حسین رضا منتشر می‌شودبه گزارش ریتم نو، این آلبوم شامل ۹ قطعه به نام‌های «هنارس»،  «آمان گلیا»،  «میمنای»،  «هرنگ»،  «آواز گلارا»،  «پلامار»،  «چلسرو»،  «چله بر» و  «سار خس» است و توسط شرکت  «نوای زاگرس لرستان» منتشر خواهد شد.
 آهنگسازی این قطعات نیز بر عهده  حسین رضا، تنظیم قطعات بر عهده مهدی مرتضایی و ترانه‌سرایی آن را مرتضی خدایگان بر عهده داشته است.
 در آلبوم هنارس، همایون پشتدار (کمانچه آلتو)، محمد ذوالنوری  (تنبور)، بابک پیمانی( تمبک، دف )، رضادربندی( تمبک، دف، دهل)، بهزاد رواقی ( تار، بم تار)، احسان عبدی پور (سرنا)، علی رضا عقیقی ( عود)، سالار غفار بجویی ( ویولن سل)، اشکان مرادی  (کمانچه آلتو)، مهدی مرتضایی (سنتور) و مهرنوش مهرپویا (ویولا) همکاری داشته‌اند.
قابل‌ذکر است که حسین رضا در محضر استادانی چون محمدرضا شجریان و حمیدرضا نوربخش تعلیم‌دیده و با پیشکسوتانی چون مجید درخشانی  و حسین پیرنیا به فعالیت پرداخته است. وی پیش‌ازاین آلبوم‌های دیگری را نیز منتشر کرده است که از جمله آن‌ها می‌توان «لحظه ناب» و «فانوس شب آغوش» را نام برد.
ضبط آلبوم «هنارس» از دی‌ماه سال ۹۴  در استودیو پژواک آغازشده و ادامه و میکس آن دی‌ماه ۹۶ در استودیو نغمه سازان به پایان رسیده و به‌زودی منتشر می‌شود.


منبع: ریتم نو
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
تقویم هنری ادامه