ریتم نو | سایت خبری - تحلیلی موسیقی ایران و جهان

تاریخ انتشار: ۱۵:۰۲ - ۱۷ بهمن ۱۳۹۶

پرواز همای با "نان و دندان" به وزارت کشور می‌رود

هماى پرواز در پایان تور کنسرت‌های زمستانى خود در تهران به صحنه خواهد رفت.

هماى پرواز در پایان تور کنسرت‌های زمستانى خود در تهران به صحنه خواهد رفت.به گزارش ریتم نو، پرواز هماى و گروه مستان 10 اسفندماه با برگزاری کنسرت در تالار بزرگ کشور به تور کنسرت‌های زمستانى خود در ایران پایان می‌دهند و این تور از 12 اسفند در اروپا ادامه پیدا می‌کند.

هماى در این کنسرت به اجراى قطعاتی مانند ناخورده مست - فریاد - دل دیوانه - من ز تو دیوانه‌ترم یا تو ز من؟ - گرگ - نان و دندان - تنها تو بمان - بى من مخور شراب - و چندین آهنگ تازه دیگر خواهد پرداخت که در غالب یک پیام اجتماعى متفاوت به تصویر کشیده خواهد شد. تمام کسانی كه با آثار و زبان هماى آشنا هستند آگاه‌اند كه او در هر پروژه با اثر تازه‌ای هوادارانش رو غافلگير كرده و حرف تازه‌ای براى گفتن دارد.

پاشا هنجنى، محمود نوذرى، مسلم و میلاد علیپور، سعید فهیمى، فرشاد رستمى، محمد امین اکبرپور و حمیدرضا یوسفى اعضای ارکستر همای را در این کنسرت تشکیل می‌دهند.

عنوان "نان و دندان" از تیتراژ فیلم "مصادره" به کارگردانی مهران احمدی با صدای همای که در سی و ششمین فیلم فجر اکران شده وام گرفته‌شده که قرار است همراه با تازه‌ترین ساخته‌های هماى اجرا شود.

این کنسرت پنجشنبه 10 اسفندماه ساعت 21:30 در سالن وزارت کشور به همت شرکت "آوای هنر" برگزار خواهد شد. علاقه‌مندان برای کسب اطلاعات بیشتر به سایت www.tik8.com مراجعه فرمایند.


منبع: ریتم نو
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
تقویم هنری ادامه