ریتم نو | سایت خبری - تحلیلی موسیقی ایران و جهان

کد خبر: ۵۷۱۴۶
تاریخ انتشار: ۰۹:۲۴ - ۱۰ بهمن ۱۳۹۶

«رز سپید» نخستین آلبوم گروه «گیو» منتشر می‌شود

آلبوم رسمی گروه موسیقی راک «گیو» بانام «رز سپید» به‌زودی منتشر و روانه بازار موسیقی کشور می‌شود.
«رز سپید» نخستین آلبوم گروه «گیو» منتشر می‌شودبه گزارش ریتم نو، گروه موسیقی «گیو» در ابتدا متشکل از سینا وُژده و سحاب وُژده بود و فعالیت خود را در سال 1386 با ساخت آلبومی آکوستیک آغاز کرد که بنا به دلایلی این آلبوم منتشر نشد. این دو برادر پس از گذشت چند سال طرح‌ریزی، تولید موسیقی و اجراهای کوچک، تصمیم گرفتند تا ساخته‌هایشان به‌صورت گروه راک تنظیم شود که سرانجام با ساخت آلبوم موسیقی «رز سپید» و پیوستن علی آزاد به‌عنوان نوازنده گیتار باس، این گروه به رسمیت شناخته شد.
گروه موسیقی «گیو» در سال 1395 پس از جابه‌جایی‌های متعدد و اضافه شدن محمد سبک روح به‌عنوان نوازنده پیانو و کیبورد و محمدحسین مرحبا به‌عنوان نوازنده درامز، نخستین آلبوم خود را ضبط و به مرحله انتشار رسانید.
سحاب وُژده (خواننده و کرال)، سینا وُژده (گیتار الکتریک)، علی آزاد (گیتار باس)، محمد سبک روح (پیانو و کیبورد) و محمدحسین مرحبا (درامز) اعضای اصلی این گروه را تشکیل می‌دهند. همچنین مهرداد بلوچیان نیز وظیفه میکس و مسترینگ تمامی قطعات آلبوم را بر عهده دارد.
گفتنی است؛ آلبوم موسیقی «رز سپید» از گروه موسیقی راک «گیو»، توسط موسسه فرهنگی و هنری «آوای سوته‌دلان» به مدیریت «مهدی میرزاباقریان» منتشر خواهد شد.


منبع: ریتم نو
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
تقویم هنری ادامه