ریتم نو | سایت خبری - تحلیلی موسیقی ایران و جهان

کد خبر: ۵۷۱۱۶
تاریخ انتشار: ۱۱:۵۰ - ۰۶ بهمن ۱۳۹۶

اجرای محسن ابراهیم زاده در تهران

محسن ابراهیم‌زاده برای نخستین بار در تهران روی صحنه رفت.
اجرای محسن ابراهیم زاده در تهرانبه گزارش ریتم نو، این خواننده جوان که طی ماه‌های اخیر توانسته قطعاتش را به گوش طیف گسترده‌ای از شنوندگان برساند، این برنامه را هم با تک آهنگ‌هایش برگزار کرد. دیدار محسن ابراهیم زاده با مخاطبانش به تهیه‌کنندگی «مهدی کرد» رقم خورد و او روز سوم بهمن طی دو سانس پذیرای دوستدارانش در سالن میلاد نمایشگاه بین‌المللی تهران بود. فروش بلیت‌های این کنسرت در مدت‌زمان کوتاهی به اتمام رسید و پس از یک‌مرتبه تمدید، همه بلیت‌های هر دو سانس برنامه ظرف کمتر از 48 ساعت به اتمام رسید. البته این اولین کنسرت محسن ابراهیم‌زاده نبود و او از ابتدای فصل زمستان به چندین شهر مختلف ایران سفر کرده و برنامه ده‌ها شهر دیگر در تور کنسرت‌های او تا پایان سال جاری وجود دارد.
اجرای محسن ابراهیم زاده در تهران
اجرای این خواننده با قطعه ریتمیک دورهمی آغاز شد. او از همان ابتدا حضور باانرژی روی صحنه داشت و برخلاف اغلب خواننده‌ها تقریباً خبری از استرس‌های مرسوم اولین کنسرت تهران در چهره و اجرای او نبود. ابراهیم‌زاده پس‌ازاین قطعه خوش‌آمد گویی کوتاهی داشت و به‌سرعت سراغ قطعه بعدی رفت. او در این کنسرت قطعات شبگردی، امشب، برداشت رفت، مگه داریم، درد دل، غلاف، این دل رفت، پای ثابتم، شب‌های دیوونگی، بوی بارون، چقدر زود و کجایی را اجرا کرد. او در این اجرا به‌خوبی توانست از مخاطبان حاضر در سالن انرژی بگیرد و خصوصاً بخش‌هایی از اجرایش که با تحریرهای سنتی همراه بود با استقبال حاضرین مواجه می‌شد. این خواننده جوان همچنین یک قطعه آوازی در دستگاه اصفهان با همراهی تار و ویولن اجرا کرد که فضای جالبی داشت و با تمامی قطعات او متفاوت بود و پس‌ازآن گفت:«به نظر می‌آید با چنین قطعاتی موافق هستید و ما هم بیشتر انجام می‌دهیم!»
در کنار محسن ابراهیم‌زاده هم ارکستری به رهبری رضا لمعانی حضور داشت که از نوازندگان باسابقه گیتار است. در ارکستر این خواننده علاوه بر نوازندگان جوان چهره‌های باسابقه‌ای نظیر کارن زیاری (کیبورد)، سیاوش کریمی‌نژاد (درامز)، مجید ترکاشوند (ساکسوفون) و فارق آزادیان (تار) حضور داشتند. آرمان تیرماهی (گیتار بیس)، حسام متولی (پرکاشن)، امید مولودی (گیتار الکتریک) و فرشید حکیمی (کیبورد) سایر اعضای گروه این خواننده بودند.
اجرای محسن ابراهیم زاده در تهران
این کنسرت پذیرای چند چهره سرشناس هم بود. مهدی یراحی که معمولاً در کمتر کنسرتی به‌عنوان مهمان حاضر می‌شود در سانس دوم این برنامه حضور داشت و معرفی او تشویق‌های حضار را به دنبال داشت. علی عبدالمالکی هم یکی دیگر از خوانندگان باسابقه‌ای که در این کنسرت به تماشای اجرای محسن ابراهیم‌زاده نشست و طرفداران این خواننده از او هم به شکل ویژه‌ای استقبال کردند. فرشاد احمدزاده، حمید اصغری و محسن افشانی هم سایر مهمانان دو سانس این کنسرت بودند. مهدی یراحی و علی عبدالمالکی پس‌ازاین کنسرت در پشت‌صحنه دیدار گرمی با محسن ابراهیم‌زاده داشتند. این خواننده در اواخر کنسرت هم برای معرفی مهدی کرد، تهیه‌کننده آثار و کنسرت‌ها و مدیر برنامه‌هایش، گفت:«او هوش موسیقایی بسیار خوبی دارد و دست روی هر خواننده‌ای که می‌گذارد روی این صحنه می‌آید که یکی از آن‌ها زنده‌یاد مرتضی پاشایی بود.»

منبع: ریتم نو
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
تقویم هنری ادامه