ریتم نو | سایت خبری - تحلیلی موسیقی ایران و جهان

تاریخ انتشار: ۱۵:۰۱ - ۰۲ بهمن ۱۳۹۶

استقبال از بلیت فروشی اجرای مهرزاد خواجه امیری/ گزارش تصویری از تمرین کنسرت این هنرمند

مهرزاد خواجه امیری آهنگساز و نوازنده پیانو که چندی پیش برنده مدال برنزه جهانی موسیقی از سایت "گلوبال موزیک اوارد" شد، به همراه ارکسترش 5 بهمن‌ماه سال جاری در برج آزادی روی صحنه می‌رود.
استقبال از بلیت فروشی اجرای مهرزاد خواجه امیری/ گزارش تصویری از تمرین کنسرت ارکستر این هنرمندبه گزارش خبرنگار ریتم نو، این موزیسین قرار است پنجشنبه‌شب ساعت 21 به دیدار مخاطبان خود برود.
خواجه امیری پس از اجرای موفق در شهریورماه، بار دیگر در بهمن‌ماه میزبان علاقه‌مندان به سبک نیوایج خواهد بود.
این هنرمند که با ساختن قطعاتی چون قصه گوی شب و کومیتیس موفق به دریافت مدال و جوایز جهانی در عرصه موسیقی گشته است؛ به همراه گروهش به اجرای قطعاتی از خود و آثاری از آهنگسازان مطرح جهانی از جمله یانی، لئونارد کوهن، گروه سکرت گاردن و … خواهد پرداخت.
مسعود نوروزی نوازنده ویولن و ارکستر مایستر، روژین عدالت نوازنده ویولن، سهیل بهمن نوازنده ویولن آلتو، شادی رحیمی و ایلیا امینی نوازندگان ویلنسل، امیرحسین کیانپور نوازنده سازهای بومی، کیمیا شعربافیان نوازنده ابوا، سعید فرنژاد نوازنده گیتار الکتریک، میلاد دودانگه نوازنده گیتار باس، شهریار شافعی نوازنده درام، حامد قربانی نوازنده کیبورد و همچنین حسین مهدوی، علی پوررجب، دانیال عبرت، نادیا باقری، رویا رفعتی و مهسا مردانی گروه کر، اعضای ارکستر این کنسرت را تشکیل می‌دهند.
لازم به ذکر است که این اجرا با استقبال مخاطبان موسیقی مواجه شده و بلیت‌فروشی کنسرت مهرزاد خواجه امیری به اتمام رسیده است.

عکس: عرفان زاده سلطان
منبع: ریتم نو
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
تقویم هنری ادامه