ریتم نو | سایت خبری - تحلیلی موسیقی ایران و جهان

کد خبر: ۵۷۰۹۷
تاریخ انتشار: ۱۲:۵۵ - ۰۲ بهمن ۱۳۹۶

اجرای سامورایی‌ها تمدید شد/ تجربه‌ی جدیدی در کجشنبه‌ها

ششمین تجربه از اجراهای مجموعه کجشنبه‌ها تمدید شد؛ این تجربه که پروژه سامورایی نام داشت و حاصل بداهه پردازیِ سیاوش امامی، ماکان اشگواری و محمدرضا اصغری بود حالا با رویکرد جدیدی دوباره روی صحنه می‌رود.
اجرای سامورایی‌ها تمدید شد/ تجربه‌ی جدیدی در کجشنبه‌هابه گزارش ریتم نو، اجرای اول سامورایی‌ها که نهم دی ماه روی صحنه رفت تجربه‌ای از بداهه در تمام ابعاد بود. سیاوش امامی، ماکان اشگواری و محمدرضا اصغری برای اولین بار بود که کنار همدیگر اجرا و حتی تمرین می‌کردند، همچنین اشکان قدیم خانی به عنوان پردازنده ویدئو مپینگ به شکل بداهه عمل کرد. در این اجرا رضا فرهادی هم به عنوان صدابردار در کنار گروه و با آزادی عمل میکس صدا را انجام داد. 

اجرای سامورایی‌ها تمدید شد/ تجربه‌ی جدیدی در کجشنبه‌ها
اعضای پروژه سامورایی هر کدام تجربیات متفاوت و مختلفی در موسیقی الکترونیک، جَز و راک دارند. سیاوش امامی به زودی از آلبومش با گروه میوت ایجنسی به خوانندگی هومن اژدری رونمایی خواهد کرد. ماکان اشگواری پس از آلبوم دور حالا آلبوم روی آلبوم جدیدی کار می‌کند؛ او به تازگی اجرای لیما را پشت سر گذاشته و قرار است اجرایی از قطعات ابراهیم منصفی داشته باشد. محمدرضا اصغری هم جدا از فعالیتش در هشتگ تهران به تازگی در اجرای حرمان امید نعمتی حضور داشته است. 
اجرای چندرسانه‌ای سامورایی روز هفتم بهمن ماه در سالن تئاتر شهرزاد واقع در خیابان نوفل لوشاتو تجربه خواهد شد. علاقه‌مندان برای دیدن و شنیدن این تجربه و جهت تهیه بلیت می‌توانند به سایت تیول مراجعه کنند.

اجرای سامورایی‌ها تمدید شد/ تجربه‌ی جدیدی در کجشنبه‌ها
منبع: ریتم نو
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
تقویم هنری ادامه