ریتم نو | سایت خبری - تحلیلی موسیقی ایران و جهان

کد خبر: ۵۷۰۸۰
تاریخ انتشار: ۱۸:۰۶ - ۳۰ دی ۱۳۹۶

رونمایی از دومین اثر minus 1 به تهیه‌کنندگی حامد بهداد

آیین رونمایی از آلبوم «برای زندگی» دومین اثر رسمی گروه موسیقی منهای یک (minus 1) به سرپرستی مسعود فیاض زاده، 29 دی‌ماه در شهر کتاب پاسداران با حضور حامد بهداد برگزار شد.

رونمایی از دومین اثر minus 1 به تهیه‌کنندگی حامد بهدادبه گزارش خبرنگار ریتم نو، دومین آلبوم رسمی گروه minus 1 به همت نشر موسیقی کوک و تهیه‌کنندگی حامد بهداد منتشر و جمعه‌شب رونمایی شد و در دسترس علاقه‌مندان قرار گرفت.
آلبوم «برای زندگی» دارای 9 قطعه به نام‌های فرشته، دوست من، برای زندگی، پناهگاه، تعلیق، کوه‌های بلند، درخت به، تبخیر سطحی و جنگ‌های عاشقانه است.
مسعود فیاض زاده، سیامک بغدادی، شهرام شقایق، علی باغفر، سعید فیاض زاده و حامد مبرز اعضای گروه موسیقی منهای یک (minus 1) را تشکیل می‌دهند که در این آلبوم حضورداشته‌اند.
همچنین رامین مظاهری در این آلبوم وظیفه ضبط و میکس و مسترینگ را بر عهده و رضا کریمی تبار به‌عنوان مدیر اجرایی و مدیر نشر موسیقی کوک کنار این گروه حضور داشته است.
گفتنی است کنسرت گروه موسیقی minus 1 به همت نشر موسیقی کوک و تهیه‌کنندگی رضا کریمی تبار، دوم و سوم بهمن‌ماه سال جاری در تالار ایوان شمس ساعت 21:30 برگزار می‌شود و این اعضای این گروه برای نخستین بار قرار است قطعات این آلبوم را به روی صحنه ببرند.
علاقه‌مندان جهت تهیه بلیت می‌توانند به سایت ایران کنسرت به نشانی www.iranconcert.com مراجعه نمایند.

نویسنده : مریم رفائی | عکس: فاطمه اسماعیلی
منبع: ریتم نو
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
تقویم هنری ادامه