ریتم نو | سایت خبری - تحلیلی موسیقی ایران و جهان

کد خبر: ۵۷۰۴۰
تاریخ انتشار: ۱۷:۳۲ - ۲۷ دی ۱۳۹۶

شب خاطره‌انگیز گروه سون در شیراز

تالار حافظ شیراز در دومین شب جشنواره موسیقی فجر میزبان گروه سون بود.
شب خاطره‌انگیز گروه سون در شیرازبه گزارش خبرنگار ریتم نو، کنسرت سون، 26 دی‌ماه سال جاری با پخش ویدئویی به همراه شمارش معکوس آغاز شد 
گروه سون در این اجرا از نخستین قطعه‌ای که از آن‌ها منتشر شد تا ترانه‌ای منتشرنشده را اجرا کرد و توانست شبی پرخاطره را برای شیرازی‌ها رقم بزند.
در اواسط کنسرت آرش قنادی خواننده این گروه از حضار خواست تا به احترام درگذشتگان حادثه تلخ نفت‌کش سانچی چند لحظه ایستاده سکوت کنند.
هم‌زمان با اجرای قطعه‌ای بی‌کلام توسط نوازندگان گروه،آرش قنادی به معرفی آن‌ها پرداخت، بهروز علیاری(کیبورد)سعید حسن زاده(بیس)سعید شعبانی(ساکسیفون)محمد رضوانی زاده(گیتار)پژمان فرهمند و حمیدرضا نصراللهی(پرکاشن)، محمد زمانی خواه(کیبورد)، رضا رفتاری(درامز) احمد حضرتی(گیتار) نوازندگان سون در این اجرا بودند.
آرش قنادی، امیر قنادی و کیارش پوزشی خوانندگان این گروه با اجرای قطعه شناخته‌شده «واست میمیرم»، آن را به شیرازی‌ها تقدیم کردند و در ادامه امیر قنادی و احمد حضرتی با اجرایی نمایشی و هم‌زمان روی یک گیتار،قطعه‌ای را نواختند.
"دوستت دارم" از قطعات شناخته‌شده این گروه قطعه پایانی کنسرت بود و با اجرای پرشور آن، گروه سون با هواداران شیرازی خود خداحافظی کرد.

عکس و گزارش: محمد کاظمی
منبع: ریتم نو
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
تقویم هنری ادامه