ریتم نو | سایت خبری - تحلیلی موسیقی ایران و جهان

تاریخ انتشار: ۱۲:۲۳ - ۲۷ دی ۱۳۹۶

آلبوم «بی محابا» از محمد معتمدی منتشر شد

جدیدترین آلبوم محمد معتمدی خواننده شناخته‌شده موسیقی ایرانی با عنوان «بی محابا» به آهنگسازی ابراهیم طهرانی پور توسط مرکز موسیقی رها منتشر و راهی بازار موسیقی کشور شد.
آلبوم «بی محابا» از محمد معتمدی منتشر شدبه گزارش ریتم نو، این در حالی‌ست که هم‌زمان با نشر اثر، می‌توان آن را از طریق سایت «ریتمو»، به‌صورت آنلاین و قانونی خریداری کرد.
قطعات ای عشق، کوی خرابات، بی کمترین بهانه، وعده دیدار، بی‌کلام سواران با اشعاری از نعمت‌الله شمسی‌پور، عصمت بخارایی، زنده‌یاد حسین امینی و مولانا همراه است که توسط پویا سرایی ساخته‌شده‌اند. ناگفته نماند «میخانه» و «یار با ماست» دو قطعه دیگر از این آلبوم را تشکیل می‌دهند که با اشعاری از حافظ و با تنظیم امیرحسین و امیرفرهنگ اسکندری و تک‌نوازی تنبور تولیدشده‌اند.
نوازندگانی که در این آلبوم همکاری داشته‌اند عبارت‌اند از ابراهیم و امیرحسین طهرانی پور (تنبور)، عبدالرضا رهنما (تنبور)، میثم مروستی (ویولن و آلتو) و علی جعفری پویان (ویولن)، آتنا اشتیاقی (ویولن‌سل)، حسین رضایی نیا (دف)، امیرفرهنگ اسکندری و آزاد میرزاپور (عود)، زکریا یوسفی (سازهای کوبه‌ای) و علیرضا دریایی و امیرحسین اسکندریان (کمانچه) هستند.
شایان‌ذکر است که علاقه‌مندان می‌توانند نسخه فیزیکی و اورجینال آلبوم «بی محابا» را از طریق مراکز معتبر فروش در بازار موسیقی تهیه و یا نسبت به دانلود قانونی آن، از طریق سایت www.ritmo.ir اقدام نمایند.


منبع: ریتم نو
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
تقویم هنری ادامه