ریتم نو | سایت خبری - تحلیلی موسیقی ایران و جهان

کد خبر: ۵۷۰۰۴
تاریخ انتشار: ۱۰:۳۳ - ۲۴ دی ۱۳۹۶

استقبال مخاطبان از موسیقی سریال Friends در اجرای گروه آوازی تهران

کنسرت گروه آوازی تهران به سرپرستی میلاد عمرانلو، 23 دی‌ماه در چهارمین شب از سی و سومین جشنواره موسیقی فجر برگزار شد.
استقبال مخاطبان از موسیقی سریال Friends در اجرای گروه آوازی تهرانبه گزارش خبرنگار ریتم نو، این کنسرت، شنبه‌شب ساعت 18:30 در تالار رودکی روی صحنه رفت.
 گروه آوازی تهران که از سال ۱۳۸۴ فعالیت خود را به سرپرستی میلاد عمرانلو آغاز کرده، سبک آوازی‌اش برگرفته از گروه‌های موسیقی آکاپلای غربی بوده و در آن از هیچ سازی استفاده‌نشده است و تنها اصوات حنجره آوازخوان‌ها بود که با ساختار موسیقی چندصدایی به گوش می‌رسید.
کنسرت با اجرای قطعات بی‌کلام از آهنگسازانی همچون موتسارت، خاچاطوریان، باخ آغاز شد.
سپس قطعاتی همچون موسیقی فیلم محاصره به آهنگسازی بهزاد عبدی، همراه شوعزیز از پرویز مشکاتیان اجرا شد که با تشویق مخاطبان مواجه شد.
در ادامه با اجرای قطعات انگلیسی از آهنگسازان مطرحی مانند ولاسکوز، بلتران روز، آبز، بلیستاین، کاف من‌ و مک کارتی تشویق مخاطبان خارجی حاضر در سالن را برانگیخت.
این کنسرت با اجرای دوباره موسیقی سریال friends و صدای کف زدن‌های حاضران به پایان رسید.
اجرای این کنسرت توسط میلاد عمرانلو رهبر و سرپرست گروه، پگاه عینک چی و سلماز جوانبخت (سوپرانو)، مهدیه صفدری، یلدا نوری، صدف بهرام جاویدی (آلتو)، نوید ناصحی فر، سید محمدرضا سیدی ، تنور، نوید یزدانیان، محمد حقیقی د فرزاد امیدی، (باس) و کیارش رکنی نژاد (بیت باکسر) روی صحنه رفت و سلمان تقدیسی به عنوان خواننده مهمان این گروه را همراهی کرد.


نویسنده : صبا شکوهمند | عکس: نگار پوربحری
منبع: ریتم نو
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
تقویم هنری ادامه