ریتم نو | سایت خبری - تحلیلی موسیقی ایران و جهان

کد خبر: ۵۶۹۸۴
تاریخ انتشار: ۱۳:۰۵ - ۲۲ دی ۱۳۹۶
در دومین شب،

امید حاجیلی پرانرژی‌ترین کنسرت جشنواره فجر را برگزار کرد

امید حاجیلی در دومین شب سی و سومین جشنواره موسیقی فجر در سانس دوم در سالن همایش ایرانیان به روی صحنه رفت.

امید حاجیلی پرانرژی‌ترین کنسرت جشنواره فجر را برگزار کردبه گزارش خبرنگار ریتم نو، این خواننده قطعاتی از دو آلبوم و تک آهنگ‌های منتشرشده خود را اجرا کرد.
در آغاز اعضای ارکستر بالباس متحدالشکل وارد استیج شدند و کنسرت با قطعه "مجنون" شروع شد و بعدازآن قطعات "ربابه" با نوازندگی ساکسیفون حاجیلی ، "افتاد" و "وقته گل نی" اجرا شدند. با همراهی نی‌انبان یاسر گرجی قطعه "ای‌داد" شنیدنی شد. در ادامه "پریزاد" و "باغ مولوی" نواخته شدند که این قطعه به یاد مرحوم ناصر عبداللهی اجرا شد.
"باریکلا" ، "ترک دیار" و قطعه گیلکی "رعنا" در کنسرت به اجرا درآمدند سپس "دلبر" و قطعه آذری با نوازندگی وحید اسداللهی و پسرانش مراد و رضا اسداللهی اجرا شدند. قطعه تازه منتشرشده "واویلا" ، "تردست" با نوازندگی سرنا یاسر گرجی و "دلبر سیاه" قطعات بعدی بودند که اجرا شدند. به درخواست مردم قطعات "باریکلا و "دلبر" دوباره اجرا شدند تا کنسرت به پایان برسد.
از نکات قابل‌توجه قطعی میکروفن در فواصل کنسرت بود که باعث اخلال در برنامه می‌شد و حاجیلی گفت باعث بر هم زدن تمرکز او می‌شود.
امید حاجیلی در اواسط کنسرت از اصحاب رسانه خبرنگاران و عکاسان برای پوشش خبری و تصویری جشنواره تشکر کرد.
مهرداد احمدزاده خواننده و نوازنده کیبورد میهمان این کنسرت بود.
اعضای ارکستر به رهبری امید حاجیلی خواننده و نوازنده ساکسیفون را آرشام غفوری (گیتار الکتریک)، مجتبی اسدپور (کیبورد)، آرش صمیمی (ساکسیفون و فلوت)، حسن فراهانی و ارشیا ولی (ترومپت)، حسین شریفی (ترومبون)، اشکان پور فرخی و نوید چرامی (پرکاشن)، رامین زواری (درامز)، مجید برومند (گیتار بیس) و اعضای گروه کر را مریم کی احمدی، سمیرا ملک، علی مرادی به سرپرستی مجید کمالی تشکیل می‌دادند.
این کنسرت 21 دی ماه سال جاری در سانس دوم برگزار شد.
گفتنی است، سی و سومین جشنواره موسیقی فجر تا 30 دی‌ماه سال جاری در شش سالن در تهران برگزار می‌شود.



نویسنده : محمد حسین خسروی فر | عکس: عرفان زاده سلطان
منبع: ریتم نو
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
تقویم هنری ادامه