ریتم نو | سایت خبری - تحلیلی موسیقی ایران و جهان

تاریخ انتشار: ۱۲:۰۴ - ۲۱ دی ۱۳۹۶
در شب زادروز دکتر افشین یداللهی؛

سالار عقیلی مهمان برنامه ساعت 25 می‌شود

سالار عقیلی مهمان پنجشنبه‌شب برنامه «ساعت 25» می‌شود، در این شب که مصادف با زادروز دکتر افشین یداللهی است یادی از این هنرمند ترانه‌سرا نیز می‌شود.

سالار عقیلی مهمان برنامه ساعت 25 می‌شودبه گزارش ریتم نو، برنامه «ساعت 25»، این هفته 21 دی‌ماه در شب زادروز دکتر افشین یداللهی میزبان سالار عقیلی خواننده موسیقی اصیل کشورمان است این برنامه همچون روال هر هفته پنجشنبه‌شب‌ها ساعت 00:30 بامداد جمعه به‌صورت زنده به روی آنتن شبکه 5 سیما می‌رود.
در این برنامه گزارشی از ضبط موسیقی فیلم «پیشونی سفید» به کارگردانی سید جواد هاشمی و آهنگسازی بهنام صبوحی، گزارش از تمرین ارکستر ملی به رهبری فریدون شهبازیان و خوانندگی سالار عقیلی، گفت‌وگوی ویژه با مهدی ایوبی ترانه‌سرا و بخش اخبار و اتفاقات موسیقی و ... را شاهد هستیم. همچنین بخشی ویژه با عنوان نقد آلبوم‌های موسیقی آماده‌شده است که از این هفته در برنامه شاهد پخش آن خواهیم بود.
در شب زادروز دکتر افشین یداللهی بخش‌هایی نیز به‌عنوان یادبودی از این هنرمند پخش می‌شود. موسیقی تصویری از آثار ایشان و ...
عوامل و دست‌اندرکاران برنامه «ساعت 25»؛ مجری کارشناس امیرحسین مدرس، تهیه‌کننده محمود محمودی، سردبیر و نویسنده زهرا صفایی، مدیر تولید مسعود صنم، گزارشگر امیرحسین کاکایی، تصویربردار حبیب عباسی، دستیار تصویربردار ایرج بهرام هستند.

منبع: ریتم نو
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
تقویم هنری ادامه