ریتم نو | سایت خبری - تحلیلی موسیقی ایران و جهان

کد خبر: ۵۶۹۷۹
تاریخ انتشار: ۱۱:۵۲ - ۲۱ دی ۱۳۹۶
نخستین حضور این خواننده در جشنواره فجر حاشیه‌ساز شد

اجرای مهدی جهانی با عینک دودی

مهدی جهان به‌عنوان نخستین خواننده پاپ سی و سومین جشنواره موسیقی فجر، چهارشنبه 20 دی‌ماه سال جاری در سالن ایرانیان روی صحنه رفت.

اجرای مهدی جهانی با عینک دودی
به گزارش خبرنگار ریتم نو، این کنسرت ساعت 22:00 در نخستین روز از جشنواره با اجرای منتخبی از قطعات محبوب این خواننده برگزار شد.
مهدی جهانی که یک سال از پیوستنش به جرگه خوانندگان مجاز نمی‌گذرد و شهریورماه امسال توانست مجوزهای لازم برای برگزاری کنسرت را بگیرد، نخستین اجرای بخش پاپ جشنواره را روی صحنه برد و آغازگر این بخش از سی و سومین جشنواره موسیقی فجر بود.
جهانی به دلیل حضور با عینک دودی بر روی صحنه سی و سومین جشنواره موسیقی فجر، باعث شد تا این حضور حاشیه‌ساز و باعث تعجب برخی از تماشاگران شود. البته این خواننده در رابطه با حضور با عینک دودی روی استیج گفت: «پیش از حضور بر روی صحنه، رهبر ارکستر هم گفت چرا با عینک آفتابی روی استیج می‌روی؟!»
کوه درد، چقدر تنهام، مدیونم به تو، آروم آروم، عادت کردم، آدم بدی نبودم، عشقت که باشه، برف، ای جونم و ... ازجمله انتخاب‌های جهانی برای اجرا در جشنواره بود که با استقبال و همخوانی مخاطبان همراه شد.
اعضای ارکستر مهدی جهانی به رهبری عماد لاریجانی را مجتبی تقی پور، امید فرهودنیا، مصطفی شعبانی، استیو آوانسیان، سروش عدل و امیر پرویزی تشکیل می‌دادند.
گفتنی است، سی و سومین جشنواره موسیقی فجر تا 30 دی‌ماه سال جاری در شش سالن در تهران برگزار می‌شود.

عکس: عرفان زاده سلطان

منبع: ریتم نو
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
تقویم هنری ادامه