ریتم نو | سایت خبری - تحلیلی موسیقی ایران و جهان

کد خبر: ۵۶۹۶۸
تاریخ انتشار: ۱۴:۱۷ - ۱۹ دی ۱۳۹۶
21 دی، در زادروز زنده‌یاد افشین یداللهی

هزار صدا با داوری خشایار اعتمادی، بابک زرین و افشین مقدم برگزار می‌شود

پنج‌شنبه بیست و یکم دی‌ماه، در زادروز زنده‌یاد دکتر افشین یداللهی، هزار صدای پاپ با گرامیداشت یاد این شاعر و ترانه‌سرای فقید برگزار می‌شود، کارشناسان برنامه درباره ایشان سخن می‌گویند و قطعاتی از ایشان اجرا می‌شود.
هزار صدا با داوری خشایار اعتمادی، بابک زرین و افشین مقدم برگزار می‌شودبه گزارش ریتم نو، کارشناسان این برنامه خشایار اعتمادی، بابک زرین و افشین مقدم هستند که از بین خوانندگان شرکت‌کننده در بخش مسابقه، یکی دیگر از حاضران در برنامه فینال را بر خواهند گزید. زرین و مقدم در سال‌های گذشته به‌عنوان کارشناس در برنامه حضورداشته‌اند اما خواننده و موزیسین پیشکسوت، خشایار اعتمادی برای اولین بار داور برنامه هزار صدا خواهد شد.
همچنین خواننده و آهنگساز جوان و مطرح این روزها، امین قباد هم به‌عنوان خواننده مهمان در این برنامه حضور دارد تا در کنار قطعاتی از ساخته‌های خودش، ترانه‌ای از دکتر یداللهی را هم برای حاضران در برنامه اجرا کند.
یکی دیگر از بخش‌های این برنامه صحبت‌های ترانه‌سرای باسابقه سعید امیر اصلانی درباره دوست قدیمی‌اش دکتر افشین یداللهی ست.
هزار صدا برنامه‌ای با مدیریت و اجرای آرش نصیری برای معرفی چهره‌ها و استعدادهای تازه موسیقی ست که ماهی دو بار و در دو بخش سنتی و پاپ در سالن اصلی فرهنگسرای ارسباران برگزار می‌شد.
این برنامه در ساعت 15 پنج‌شنبه 21 دی‌ماه در سالن اصلی فرهنگسرای ارسباران برگزار می‌شود. 


منبع: ریتم نو
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
تقویم هنری ادامه