ریتم نو | سایت خبری - تحلیلی موسیقی ایران و جهان

کد خبر: ۵۶۹۶۶
تاریخ انتشار: ۱۴:۰۳ - ۱۹ دی ۱۳۹۶
578 روز پس از درگذشت مرد تنهای شب

صدا و تصویر «حبیب محبیان» مجوز گرفت

578 روز پس از درگذشت «حبیب محبیان»، موزیک ویدئویی که با صدای احمدرضا محبیان (پسر حبیب) و سمیر زند تهیه و تولیدشده است، با تصاویر و صدای حبیب محبیان با اخذ همه مجوزهای لازم از دفتر موسیقی وزارت ارشاد منتشر شد.

صدا و تصویر «حبیب محبیان» مجوز گرفتبه گزارش ریتم نو، موزیک ویدئوی قطعه دیره که پیش‌ازاین به‌صورت تک آهنگ رسمی و مجوز دار منتشرشده بود، پس از بازبینی در شورای صدور مجوز دفتر موسیقی وزارت ارشاد، با مجوز رسمی اجازه نشر پیدا کرد و این در حالی ست که صدا و تصویر «حبیب محبیان» نیز در این موزیک ویدئو استفاده‌شده است.

این اتفاق در حالی رخ‌داده که «حبیب محبیان» در تمام سال‌هایی که به ایران بازگشته بود و در شمال کشور ساکن بود، هرگز اجازه فعالیت رسمی در بازار موسیقی داخلی را پیدا نکرد تا سرانجام در تاریخ 21 خرداد سال 95 به دلیل ایست قلبی درگذشت.

در تمام سال‌هایی که حبیب در ایران ساکن بود، بارها و بارها از سوی مدیران وقت دفتر موسیقی وزارت ارشاد از قبیل علی ترابی و محمد میر زمانی اعطای مجوز فعالیت به حبیب تکذیب شده بود و این خواننده در دوران حیاتش هرگز موفق به اخذ مجوز فعالیت در حیطه مجاز نشد و انتشار برخی آثار به‌صورت ویدئو و تک آهنگ که اغلب در رسانه‌های خارج از کشور منتشر می‌شد، فعالیت‌هایی بودند که حبیب در زمان حضورش در ایران انجام داده بود.

موزیک ویدئوی «دیره» با حضور و صدای «حبیب محبیان» را از اینجا ببینید و در صورت تمایل دانلود نمایید.


منبع: ریتم نو
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
تقویم هنری ادامه