ریتم نو | سایت خبری - تحلیلی موسیقی ایران و جهان

کد خبر: ۵۶۹۶۳
تاریخ انتشار: ۱۴:۴۶ - ۱۸ دی ۱۳۹۶

آراد آریا مجاز شد

آراد آریا خواننده موسیقی پاپ- راک کشور که همکاری با چهره‌های سرشناس موسیقی را در کارنامه کاری خود دارد، سرانجام به جرگه هنرمندان مجاز عرصه موسیقی پیوست.

آراد آریا مجاز شدبه گزارش خبرنگار ریتم نو، آراد آریا، خواننده و نوازنده‌ای که با قطعه معروف "قصه زیرزمین" به شهرت رسید، پس از هشت سال به کمک رضا نادری، مدیرعامل موسسه موسیقی پارسین، موفق به دریافت مجوز فعالیت از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی شد.

آریا که در سال‌های فعالیتش قطعاتی چون لالایی، دنیای آشفته، معجزه، خوشبختی، خاموش‌ترین و ... را منتشر کرده بود، از سال 93 به دلیل تذکری که به او درباره همکاری با رسانه‌های غیرمجاز داده بودند، یک سالی کاری را منتشر نمی‌کرد، آذرماه سال 94 جدیدترین اثرش با عنوان صاعقه را به‌صورت رسمی منتشر کرد و حالا پس از گذشت بیش از دو سال خبر از دریافت مجوز فعالیت از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی داد.

آراد آریا با اعلام این خبر در صفحه شخصی‌اش گفت: «هشت سال منتظر لحظه ای بودم که خبر مجاز شدنم رو به شما بدم, لحظه ای که رسیده. حالا این فرصت رو دارم که بطور مجاز فعالیت کنم, بیش از پنج سال موزیک ویدیویی از من منتشر نشد, بیش از سه سال هم به ناچار خبری از موسیقی من نبود و با اینکه پیوسته و سخت مشغول به ساخت موسیقی بودم خیلی ها گمان کردن که موسیقی رو ترک کردم, این دوران خیلی سختی بود اما میدونید که از حالا تا آخرش در کنار هم هستیم. قراره از نزدیک همو ببینیم و همصدا بشیم. کابوس بود سالها دوری و سکوت اما برای هرچیزی باید بجنگی باید تلاش کنی و هزینش رو بپردازی حتی اگر هزینش عمرت باشه, عمرمم دادم و به هدفی که از دوران نوجونی داشتم رسیدم. ممنونم که این همه صبوری کردین و دستم رو ول نکردین. در دو سال گذشته دوست عزیزم رضا نادری مدیر شرکت پارسین در این راه همراهیم کرد که ازش خیلی ممنونم برای صداقت و محبتش و رفاقتش»


نویسنده : سارا طاهری
منبع: ریتم نو
برچسب ها: آراد آریا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
تقویم هنری ادامه