ریتم نو | سایت خبری - تحلیلی موسیقی ایران و جهان

کد خبر: ۵۶۹۵۰
تاریخ انتشار: ۱۱:۵۶ - ۱۴ دی ۱۳۹۶
گفتگو با ایمان احمدزاده از حواشی اتمام بلیت‌های کنسرت در چند دقیقه تا همکاری‌های تازه‌اش:

بهنام بانی به حقش رسیده است/ دومین همکاری میلاد بابایی و حمید گودرزی منتشر می‌شود

ایمان احمدزاده که با انتشار مطلبی درباره اتمام بلیت‌های کنسرت در چند دقیقه جنجال به پا کرده بود، معتقد است بهنام بانی به حقش رسیده است و به‌نوعی این خواننده را مستثنا از این جریانات می‌داند.
بهنام بانی به حقش رسیده است/ دومین همکاری میلاد بابایی و حمید گودرزی منتشر می‌شودایمان احمدزاده که با خوانندگان بسیاری ازجمله رضا صادقی، مرحوم مرتضی پاشایی ، سعید شهروز ، مهدی مقدم، علیرضا طلیسچی، علی عبدالمالکی، علی لهراسبی و نیما علامه در زمینه تنظیم و میکس و مسترینگ همکاری کرده است از برنامه آتی خود با خبرنگار ریتم نو صحبت کرد.
ایمان احمدزاده درباره تک  قطعاتی که در آینده با میکس و مسترینگ او منتشر می‌شوند، گفت: دومین قطعه مشترک میلاد بابایی و حمید گودرزی با ترانه‌ای شش و هشت به‌زودی منتشر خواهد شد و تک آهنگ‌های ایمان قیاسی در فواصل زمانی کوتاه به گوش مخاطبان خواهد رسید.
وی در ادامه از همکاری خود با میثم ابراهیمی، پویا بیاتی، کیان دارات، محمد رضوان ، آلبوم روزبه بمانی و آمین که نخستین آلبوم مجاز این خواننده در بازار موسیقی پخش خواهد شد خبر داد و درباره همکاری با سامان جلیلی توضیح داد: یک سال و نیم قبل در گروه این خواننده به‌عنوان نوازنده حضور داشتم و به دلیل مشغله کاری زیاد جدا شدم و در حال حاضر با هیراد نیکنام که رهبر گروه هستند صحبت‌هایی انجام‌شده است تا بتوانم دوباره با این گروه کارکنم.
ایمان احمدزاده در مورد نسبت خود با مهرداد احمدزاده اظهار کرد: با مهرداد بردار نیستم و دوستان قدیمی و خیلی صمیمی برای همدیگر هستیم . به خاطر این‌که همه‌جا باهم حضور داریم این تصور به وجود آمده است که ما برداریم و در صفحه شخصی خودم این مورد را توضیح داده بودم و کار جدید مهرداد هم به‌زودی منتشر خواهد شد.
وی در مورد بازیگرانی که وارد عرصه خوانندگی می‌شوند بیان کرد: حمید گودرزی قبلاً در سریال دانی و من به‌عنوان خواننده حضورداشته است و نوازندگی گیتار هم انجام می‌دهد و محمدرضا گلزار در ابتدا موزیسین بوده است و بعد وارد عرصه بازیگری شده است و هرکسی مخاطبان خود را خواهد داشت.
وی درباره انتشار مطلب جنجالی خود در صفحه شخصی‌اش در رابطه با فروش بلیت کنسرت‌ها در عرض چند دقیقه گفت: این مسئله عجیب به نظر می‌رسد که بلیت‌ها در مدت کوتاهی تمام شود و این مسئله به تهیه‌کننده یا کنسرت گذار برمی‌گردد و اگر بلیت کنسرت‌های بعدی به فروش نرسد خواننده ضربه خواهد خورد. 
احمدزاده  در ادامه افزود: بعضی از خوانندگان ازجمله بهنام بانی به حقش رسیده است چون‌که خواننده بسیار توانایی است و از او شناخت دارم و با سعی و تلاش بسیار به این جایگاه رسیده است. 
وی درباره یکنواختی کارهای بهنام بانی اظهار کرد: کارها توسط حامد برادران انجام می‌شود و نتیجه‌بخش بوده است و با توجه به سلیقه مردم و کارهایی که موفق بوده‌اند کارها انجام می‌شود.
ایمان احمدزاده درباره محسن چاوشی گفت: خواننده بسیار پرمخاطب و باهوشی است و به تیم کاری خود برای جمع‌آوری تک آهنگ یا آلبوم خود که به گوش مردم برسد اهمیت می‌دهد و برای آن‌ها ارزش قائل می‌شود . چاوشی با اجرای زنده جواب منتقدان خود را داد و من به‌عنوان تنظیم‌کننده و میکس و مسترینگ می‌گویم که نمی‌شود صدایی شبیه او تولید کرد و من به‌عنوان مخاطب این خواننده اگر کنسرتی برگزار کند و دعوت نشوم حتماً بلیت کنسرت را خریداری خواهم کرد و سالنی در ایران وجود ندارد که ظرفیت نخستین کنسرتش را داشته باشد. 
وی دربار حضور نیافتن این خواننده در محافل عمومی بیان کرد:  به نظرم خاص بودن محسن چاوشی را نشان می‌دهد و به سیاست کاری او برمی‌گردد که می‌تواند در طول این چند سال قطعات خود را به گوش مردم برساند.
احمدزاده در پایان از همکاری خود با سینا شعبانخانی خبر داد و افزود: آلبومی یک سال پیش‌تولید کردیم که با تغییر سیاست کاری یک قطعه از آلبوم منتشر شد و بعضی از قطعات حذف شدند و قطعات جدیدی به آلبوم اضافه خواهد شد.

نویسنده : محمد حسین خسروی فر
منبع: ریتم نو
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
تقویم هنری ادامه