ریتم نو | سایت خبری - تحلیلی موسیقی ایران و جهان

کد خبر: ۵۶۹۴۶
تاریخ انتشار: ۱۳:۰۴ - ۱۳ دی ۱۳۹۶
برگزاری کنسرت آلبوم جز عشق نمی‌خواهم

هم‌صدایی مردم با علیرضا عصار/ اجرای قطعه‌ای برای آتش‌نشانان

علیرضا عصار خواننده کهنه‌کار و برجسته موسیقی پاپ پس از بازگشت خود به عرصه موسیقی و برگزاری کنسرت بهمن‌ماه سال گذشته و انتشار آلبوم جدید پس از 7 سال، در روزهای 11 و 12 دی‌ماه در نمایشگاه بین‌المللی تهران به روی صحنه رفت.
هم‌صدایی مردم با علیرضا عصار/ اجرای قطعه‌ای برای آتش‌نشانانبه گزارش خبرنگار ریتم نو، کنسرت با قطعه "قدسیان آسمان" از آلبوم کوچ عاشقانه آغاز شد و بعدازآن از این آلبوم قطعات "انسانم آرزوست" و "بوی بارون" شنیدنی شدند."عشق الهی" ، "حال من بی تو" و تراک "وطن" که این خواننده برای ایران خوانده در ادامه نواخته شدند.
علیرضا عصار در آستانه سالگرد آتش‌نشانان ساختمان پلاسکو قطعه‌ای را با گرو کر نامیرا که متشکل از نوجوانان بودند همراه با نوازندگی پیانو اجرا کرد تا مخاطبان خود را سورپرایز کند.
هم‌صدایی مردم با علیرضا عصار/ اجرای قطعه‌ای برای آتش‌نشانان
در ادامه از آلبوم جدید "نستعلیق حیرانی" ، "فتوای تاک" ، "نوجوونی" ، "جز عشق نمی‌خواهم" و "ای یار غلط کردی"و آلبوم‌های گذشته "بن بست" و "محتسب" که با نوازندگی تار توسط ترگل خلیقی همراه بود اجرا شدند. "بت ها" با نوازندگی پیانو نواخته شد و برنامه با قطعه "خیال نکن" که با استقبال شدید مردم همراه بود به پایان رسید.
از نکات قابل‌توجه در این کنسرت هم‌خوانی مردم با علیرضا عصار در تمامی  قطعات بود که این خواننده از آن‌ها تشکر و از محمد جلیل پور مدیر شرکت آوای هنر که باعث شد مجدد در عرصه موسیقی حاضر شود قدرانی کرد.
هم‌صدایی مردم با علیرضا عصار/ اجرای قطعه‌ای برای آتش‌نشانان
اعضای ارکستر گسترده به رهبری پویا نیک پور و نوازنده پیانو را آرش پژند مقدم (درامز) ، دارا دارایی (گیتار بیس) ، ماکان حافظی (گیتار الکتریک) ، سهیل بیانی مهر(گیتار اسپانیش) ، همایون نصیری و حسام متولی (پرکاشن)، امیر شهابی (کیبورد) ، میلاد عالمی (ویولن) ، مهرداد عالمی (ویولن‌سل) ، ارکستر زهی و گروه کر نامیرا به سرپرستی فرهاد هراتی تشکیل می‌دادند.
اعضای گروه زهی به سرپرستی میلاد عالمی متشکیل از تینا جامه گرمی ، رایین نورانی ، فرزاد صیدی ، امیر محمد کاظمی، سانوآ عندلیبی ، امین عطایی ، اشکان پویا نیا ، یگانه حسینی نیا ، شیما عبداللهی ، نیلوفر سهی ، الهام عادلی ، مهدی منادی و افشین عزیزی بود.

این خواننده همچنین 13 و 14 دی ماه نیز در سالن میلاد نمایشگاه بین‌المللی تهران به روی صحنه خواهد رفت.
منبع: ریتم نو
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
تقویم هنری ادامه