ریتم نو | سایت خبری - تحلیلی موسیقی ایران و جهان

کد خبر: ۵۶۹۳۸
تاریخ انتشار: ۰۹:۴۶ - ۱۲ دی ۱۳۹۶
با ثبت رکوردی دیگر در بلیت‌فروشی گروه گره عنوان شد؛

هادی کیانی: اجرا در جشنواره فجر یکی از بهترین اجراهای ما خواهد بود

هادی کیانی خواننده گروه موسیقی گره، اجرایشان در سی و سومین جشنواره موسیقی فجر را یکی از بهترین اجراهایشان خواند و گفت: سعی می‌کنیم پرفورمنس، صدابرداری و نورپردازی بهتری داشته باشیم.
هادی کیانی: اجرا در جشنواره فجر یکی از بهترین اجراهای ما خواهد بودگروه موسیقی گره که یکی از بهترین گروه‌های حال حاضر راک در ایران است، برای نخستین بار در جشنواره موسیقی فجر به روی صحنه می‌رود. بلیت‌های این اجرا مانند دیگر اجراهای این گروه، در کمتر از یک ساعت بفروش رسید. همین موضوع بهانه‌ای شد تا خبرنگار ریتم نو گفتگویی با هادی کیانی، یکی از خوانندگان گروه داشته باشد.

بار دیگر بلیت‌های کنسرت شما درزمانی کمتر از یک ساعت بفروش رسید.با توجه به استقبال زیاد مخاطبان و نخستین حضورتان در جشنواره موسیقی فجر، چه تفاوت‌هایی را نسبت به سه اجرای قبل شاهد هستیم؟ 
بلیت‌های سه اجرای قبل ما در آذر و دی‌ماه امسال زودتر بفروش رسید.اما فروش بلیت‌های جشنواره فجر به دلیل پوشش خبری گسترده‌تر، بیشتر به چشم آمد.این اجرا هم مانند اجراهای قبلی خواهد بود.در زمینه نورپردازی همچنان تا جایی که بتوانیم هزینه می‌کنیم.در کنسرت‌های پیشین ویدیوهای تصویری نیز پخش کردیم.در اجرای بعدی، سعی می‌کنیم پرفورمنس، صدابرداری و نورپردازی بهتری داشته باشیم.چون پوشش خبری بیشتری هم از این اجرا وجود دارد.به نظرم این اجرا یکی از بهترین اجراهای ما باشد. 

لیست قطعاتی که برای اجرای پیش رو معرفی کردید، دستخوش تغییر نمی‌شوند و اجرا در چارچوب همین تراک لیست خواهد بود؟ 
برنامه‌ای برای عوض کردن قطعات در کنسرت نداریم. ممکن است ترجیح دهیم یکی از قطعات را عوض کنیم.ولی تصمیم قطعی در این زمینه نگرفتیم.در این اجرا نیز چهار قطعه از ساخته‌های خودمان را اجرا می‌کنیم که شامل دو اثر جدید است.مابقی قطعات هم باز نوازی آثار فاخر خارجی هستند.  

برخی از مخاطبان که در کنسرت‌های قبلی شما حضور داشتند، ایراداتی به تنظیم صدا و بالاتر بودن صدای گیتار از صدای خواننده گرفته بودند، در این اجرا چه تمهیداتی برای رفع مشکلاتی از این قبیل اندیشیده‌اید؟
تعداد کمی از دوستان که از تنظیمات صدا ایراد گرفته بودند، نسبت به ما کم‌لطفی داشتند. من‌ و نوید رهبر صدابردار هستیم. آقای منظم صدابردار برج آزادی هم با سَبکِ ما غریبه نیست و خود ما هم از چند ساعت قبل اجرا بر این کار نظارت داریم. مشکل از آکوستیک سالن‌های ایران است که برای اجراهای این‌چنینی طراحی نشده‌اند.در برخی نقاط سالن صدا خوب شنیده می‌شود و در نقاط دیگر مخاطب صدا را به‌سختی می‌شنود. این موارد بستگی به بازتاب صدا از دیوارهای سالن دارد و از اختیار ما خارج است.اما تا جایی که امکان دارد، سعی در رفع این نقص‌ها داریم تا پیشرفت کنیم و کیفیت اجراها را بالاتر ببریم.

اعضای گروه گِره به خوانندگی شهرام گودرزی و هادی کیانی را نوید رهبر (کیبورد)، آندره خاچیکیان (گیتار الکتریک)، بهزاد اشعاری (درامز)، سهیل زرین کلک (گیتار الکتریک) و محمد نیک (گیتار بیس) تشکیل می‌دهند.

کنسرت گروه گره ۲۸ دی‌ماه سال جاری ساعت ۱۸:۳۰ در سی و سومین جشنواره موسیقی فجر در سالن اصلی برج آزادی برگزار خواهد شد.


نویسنده : سارا طاهری
منبع: ریتم نو
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
تقویم هنری ادامه