ریتم نو | سایت خبری - تحلیلی موسیقی ایران و جهان

کد خبر: ۵۶۸۷۶
تاریخ انتشار: ۱۰:۱۹ - ۰۲ دی ۱۳۹۶
از اجرای آهنگ‌های قدیمی تا همخوانی تماشاگران

رضا یزدانی در برج میلاد روی صحنه رفت/ سورپرایزی برای مخاطبان

کنسرت رضا یزدانی 1 دی‌ماه سال جاری در مرکز همایش‌های برج میلاد تهران طی دو سانس برگزار شد.

رضا یزدانی در برج میلاد روی صحنه رفت/ سورپرایزی برای مخاطبانبه گزارش خبرنگار ریتم نو، رضا یزدانی که به‌تازگی دهمین اثر خود را با عنوان «درهم» روانه بازار موسیقی کشور کرده است، با نظرسنجی از مخاطبانش عمده اجرای خود را به قطعات پرطرفدار و قدیمی‌اش اختصاص داد و در این کنسرت قطعاتی چون تيك آف، دارن پايتختو عوض ميكنن، فقط يكمى چاى، درهم، اى كاش عشق را زبان سخن بود، سلول شخصى، آهنگ قديمى، طهران تهران، تونل كندوان، دستاى تو كجاست، راديو ، دام دگر نهاده‌ام، عشق ١٥ سالگى، حرفهاى بى مخاطب، سيگار پشت سيگار، کی فکرشو می کرد، ادامه بده، برزخ و خلیج فارس را به اجرا درآورد. البته آهنگ‌هایی همچون هذیون، بلاتکلیف و کافه نادری که برای اجرا در این کنسرت، انتخاب و اعلام شده بود به دلیل کمبود وقت، اجرا نشد.

رضا یزدانی در اواسط کنسرت پیش از معرفی مهمان خود گفت: «سال گذشته به تماشای فیلم سینمایی «اروند» رفتم که واقعاً از دیدن آن لذت بردم و به نظر بنده یکی از بهترین فیلم‌هایی بود که جنگ 8 سال دفاع مقدس را به تصویر می‌کشید. امشب میزبان کارگردان این فیلم، پوریا آذربایجانی هستیم.»

کنسرت دی‌ماه رضا یزدانی همان‌طور که انتظار می‌رفت، اجرایی قوی بود و مخاطبان به دلیل اجرای قطعات پرطرفدار و محبوب، از این برنامه رضایت داشتند و در تمامی مدت کنسرت، با خواننده، همخوانی کردند.

از نکات جالب این کنسرت، باوجود اعلام لیست قطعات اجرای دی‌ماه، برخی مخاطبان نام قطعات دیگری را بر زبان می‌آوردند و تقاضای اجرای آن را داشتند درصورتی‌که از لیست کامل قطعات مطلع بودند که اکثراً هم از قطعات قدیمی یزدانی بود و این نشان می‌دهد دهمین اثر این خواننده هنوز نتوانسته پس از حدود یک ماه انتشار، در میان مخاطبان جایی پیدا کند و البته این زمان هم، مدت مناسبی برای سنجیدن یک آلبوم نیست و باید دید در کنسرت‌های آتی رضا یزدانی، این قطعات چه جایگاهی میان مخاطبان دارد.

یزدانی در این اجرا ثابت کرد که یکی از خوانندگان خوب عرصه موسیقی است که علاوه بر تسلط بر اجرا، انتخاب درست قطعات و اکت مناسب روی صحنه را دارد.

وی همچنین هنگام معرفی فلورا سام و مجید اوجی از همکاری با آن‌ها و سورپرایزی در عید نوروز خبر داد.

حسین یاری، نگار آذربایجانی، سحر صباغ سرشت، فلورا سام و مجید اوجی ازجمله مهمانان سانس نخست این اجرا بودند که توسط رضا یزدانی به مخاطبان معرفی شدند.

میلاد عدل (گیتار الکتریک)، مهرداد خرمی (پرکاشن)، محمد خرمی نژاد (درامز)، سهیل زرین کلک (گیتار الکتریک)، آرش زمانیان (گیتار باس)، شهروز بردوده (پیانو، کیبورد)، امیرمسعود پهلوان (نی‌انبان) و علیرضا مهدی زاده (ساکسفون) اعضای ارکستر رضا یزدانی را تشکیل می‌دادند که در این اجرا به هنرنمایی پرداختند.

این کنسرت به همت شرکت رویال هنر پارس به مدیریت مجید عبدی برگزار شد.

منبع: ریتم نو
برچسب ها: کنسرت رضا یزدانی
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
تقویم هنری ادامه