ریتم نو | سایت خبری - تحلیلی موسیقی ایران و جهان

تاریخ انتشار: ۰۹:۳۹ - ۱۳ آذر ۱۳۹۶

همراهی پیوسته مردم با گروه بمرانی/ کنسرت ده‌سالگی برگزار شد

کنسرت ده‌سالگی گروه بمرانی شامگاه 11 آذر ماه در مرکز همایش‌های برج میلاد تهران به همت شرکت آوای هنر و به مدیریت محمد جلیل پور برگزار شد.

همراهی پیوسته مردم با گروه بمرانی / کنسرت ده‌سالگی برگزار شدبه گزارش خبرنگار ریتم نو، برنامه با قطعه نوستالژیک "روزای خوب کودکی" آغاز شد و بعدازآن دو قطعه از آلبوم گذشتن و رفتن پیوسته به نام‌های "به من بخند" و "گیسو" به اجرا درآمدند."پیاده روی" قطعه‌ای بود که با همراهی مردم با ترجیع‌بند خیلی سخته همراه شد و "کی چراغا رو خاموش می کنه" در ادامه نواخته شد. نوبت به قطعه پرطرفدار "پپرونی" رسید و بعدازآن "بندر تهران" و "ژوزی" از آلبوم جورابای لخت اجرا شدند.
قطعه "حالات درونی" با اجرای متفاوت بهزاد عمرانی که کاغذها را به فضا پرتاب می‌کرد ادامه یافت.سپس "هنوز همونم" ، "خیابونا" و "مردمی" شنیدنی شدند و با نوازندگی سردار سرمست و مهیار طهماسبی "خورشید دزد" و "تنهای تنها" به اجرا درآمدند.
"باد و اتوبان" با همراهی ماکان اشگوری خوانده شد و بعدازآن "کهکشان عشق" که قبلاً توسط مرحوم استاد محمد نوری اجرا شده بود با واگذاری رامین بهنا به گره بمرانی با تنظیمی جدید نواخته شد.
"گذشتن و رفتن پیوسته"با نور موبایل مردم به زیبایی اجرا شد و سپس قطعه"سیرک" که به گفته بهزاد عمرانی قطعه‌ای سخت و طولانی است و دوست دارد دیگر اجرا نشود شنیده شد. در انتها به درخواست مردم با اجرای دوباره تراک "پپرونی" کنسرت به پایان رسید.
کمال تبریزی کارگردان سینما، آزاده صمدی، امید نعمتی خواننده گروه پالت و شرکت‌کنندگان برنامه خنداننده شو از جمله میهمان‌های این کنسرت بودند.
اعضای گروه بمرانی را بهزاد عمرانی (خواننده و گیتار ریتم)، مانی مزکی (ساز دهنی)، جهانیار قربانی ( گیتار الکتریک)، آرش عمرانی ( پیانو و کیبورد)، کیارش عمرانی (گیتار باس)، سالار اصغری (درامز) و نوازنده‌های میهمان مهیار طهماسبی و سردار سرمست تشکیل می‌دادند.



نویسنده : محمد حسین خسروی فر
منبع: ریتم نو
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
تقویم هنری ادامه