ریتم نو | سایت خبری - تحلیلی موسیقی ایران و جهان

کد خبر: ۵۶۷۸۳
تاریخ انتشار: ۱۰:۲۱ - ۱۲ آذر ۱۳۹۶

هیجان بالای مردم در نخستین کنسرت ماکان بند/ تمدید کنسرت آذرماه

نخستین کنسرت ماکان بند بعد از انتشار آلبوم «دیوونه بازی» در روزهای 10 و 11 آذر در سالن میلاد نمایشگاه بین‌المللی تهران به همت موسسه فرهنگی هنری آوازی نو و به مدیریت حسن اردستانی برگزار شد.

هیجان بالای مردم در نخستین کنسرت ماکان بند/ تمدید کنسرت آذرماهبه گزارش خبرنگار ریتم نو، ابتدا تیزری از موسسه فرهنگی آوازی نو و خوانندگانی که با این موسسه همکاری می‌کنند پخش شد و بعد از شمارش معکوس یاشار خسروی و امیر میلاد نیکزاد به روی صحنه حاضر شدند و ریمیکسی از قطعات ماکان بند پخش شد.

بعد از ورود اعضای گروه "نرو" به‌عنوان نخستین قطعه برای مخاطبان اجرا شد و "بازیچه" ، "چشای تو" و "بارون" در ادامه اجرایی شدند.

قطعه "پنجره" انتخاب بعدی گروه بود که به پدر و مادرها تقدیم شد و بعد آز آن "این خیابونا" و "دلگیری" شنیدنی شدند. قبل از تک‌نوازی قطعه‌های "دیوونه بازی" و "با تو آرومم" نواخته شد و به عشاق حاضر در سالن تقدیم شد.

هیجان بالای مردم در نخستین کنسرت ماکان بند/ تمدید کنسرت آذرماه

در اواسط برنامه و استراحت گروه، یاشار خسروی و امیر میلاد نیکزاد به تک‌نوازی پرداختند و قطعه‌ای به مردم زلزله غرب کشور تقدیم کردند و با قطعه‌ای شاد سالن را به وجد آوردند.

رهام هادیان یکی از خوانندگان گروه ماکان قطعه اسپانیایی را اجرا کرد و بعد آز آن با همراهی امیر مقاره دیگر خواننده گروه ماکان قطعات " شیک" ، "مثل کوه" ، "ای داد" و تک تراک "یه لحظه نگام کن" که به‌تازگی منتشرشده است را به اجرا درآورد. و کنسرت با قطعه پرطرفدار"هر بار این درو" که ماکان بند با این قطعه به شهرت رسیده است به پایان رسید.

نکات جالب‌توجه در هنگام اجرای قطعات بارون ، این خیابونا ، یه لحظه نگام کن و هر بار این درو نور موبایل مردم بود که در هنگام اجرا زیبایی خاصی به سالن بخشیده بود.

هیجان بالای مردم در نخستین کنسرت ماکان بند/ تمدید کنسرت آذرماه

اعضای گروه ماکان بند به خوانندگی امیر مقاره و رهام هادیان ، یاشار خسروی سرپرست و مدیر هنری گروه به رهبری امیر میلاد نیکزاد را انوشیروان تقوی و علی آلماسی (گیتار) ، مجید عطرلی (گیتار بیس) ، سهیل اباذری (کیبورد) ، احمد عباسنیا (درامز) و مهران فرشباف (پرکاشن) تشکیل می‌دادند.

لازم به ذکر است که این کنسرت امشب 12 آذرماه نیز روی صحنه خواهد رفت و به دلیل استقبال مخاطبان کنسرت در روزهای 28 و 29 آذرماه در سالن برج میلاد تهران تمدیدشده است و به‌زودی بلیت‌فروشی آغاز خواهد شد.

نویسنده : محمد حسین خسروی فر
منبع: ریتم نو
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
تقویم هنری ادامه