ریتم نو | سایت خبری - تحلیلی موسیقی ایران و جهان

تاریخ انتشار: ۱۸:۲۰ - ۱۰ آذر ۱۳۹۶
به آهنگسازی جمشيد صفرزاده

آلبوم «جانِ سرگردان» با صدای سالار عقيلی در فرهنگسرای ارسباران رونمایی می‌شود

مراسم رونمایی آلبوم «جانِ سرگردان» به آهنگسازی جمشید صفرزاده، به خوانندگی سالار عقیلی و به تهیه‌کنندگی صدرالدین حسین‌خانی در ساعت ١٤ روز شنبه 11 آذر ماه در فرهنگسرای ارسباران برگزار می‌شود.

آلبوم «جانِ سرگردان» با صدای سالار عقيلی در فرهنگسرای ارسباران رونمایی می‌شودبه گزارش ریتم نو، مراسم رونمایی و جشن امضای آلبوم موسیقی «جانِ سرگردان» به آهنگسازی جمشید صفرزاده، به خوانندگی سالار عقيلی، به تنظیم‌کنندگی علیرضا دریایی، با اجرای گروه موسیقی «سور» و به تهیه‌کنندگی صدرالدین حسین‌خانی مدیر شرکت موسیقی «ایران گام» همزمان با تولد این خواننده موسیقی ایران؛ از ساعت ١٤ الی 16 روز شنبه 11 آذر ماه جاری در فرهنگسرای ارسباران تهران برگزار می‌شود و ورود برای عموم علاقه‌مندان به موسیقی آزاد و رایگان است.

در مراسم رونمایی و جشن امضای آلبوم «جانِ سرگردان»؛ سالار عقيلی خواننده، جمشید صفرزاده آهنگساز، عليرضا دريایی تنظيم‌کننده، دیگر عوامل این آلبوم و تعدادی از هنرمندان موسیقی کشور حضور خواهند داشت.

آلبوم موسیقی «جانِ سرگردان» توسط شرکت موسیقی «ایران گام» و پخش «هنر شهر»؛ روز دوشنبه 11 آذر ماه جاری در سراسر کشور منتشر می‌شود و در اختیار علاقه‌مندان به موسیقی قرار خواهد گرفت.

آلبوم «جانِ سرگردان» چهارمين اثر گروه «سور» محسوب می‌شود؛ اين گروه موسیقی قبل از انتشار این اثر، آلبوم‌های «يار مست» به آهنگسازی مجيد مولانيا با صدای سالار عقيلي، «دوران عشق» به آهنگسازی جمشيد صفرزاده با صدای سالار عقيلي و «در عشق زنده بايد» به آهنگسازی مجيد مولانيا با صدای وحيد تاج را منتشر كرده است.

آلبوم «جانِ سرگردان» كه در مايه دشتي است، چهار تصنيف و دو آواز و يك دو نوازی كمانچه را شامل می‌شود؛ اشعار اين آلبوم را ه.الف.سايه ، نوذر پرنگ، سعدي و مولانا سروده‌اند.

در اين آلبوم؛ مجيد مولانيا ـ نوازنده تار، جمشيد صفرزاده ـ نوازنده سنتور، عليرضا دريایی ـ نوازنده كمانچه و سازهای زهی، حميد قنبری ـ نوازنده سازهای كوبه‌ای، صابر سوری ـ نوازنده عود، امين دادوری ـ نوازنده دف، بهزاد حسن‌زاده ـ نوازنده كمانچه، مهدي بصیرت منش ـ نوازنده ویولن‌سل و مهرداد ناصحی به‌عنوان همخوان به هنرنمایی پرداخته‌اند.

ضبط ارکستر آلبوم «جانِ سرگردان» در زمستان 1391 توسط فربد فروغی و مهدی بابادوست و ضبط آواز آن در بهار 1392 در استودیو پاپ توسط کامبیز شاهین مقدم و میکس و مسترینگ آن نیز توسط فربد فروغی انجام‌شده است.

طراح گرافیک این اثر را سحر بنیادی، عکاسی آن را نینا کبریایی و همچنین خوشنویسی آن را میثم ابراهیمی انجام داده و مدیر اجرایی آن نیز بر عهده مهدی بشکوفه بوده است.

منبع: ریتم نو
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
تقویم هنری ادامه