ریتم نو | سایت خبری - تحلیلی موسیقی ایران و جهان

تاریخ انتشار: ۱۱:۰۱ - ۰۸ آذر ۱۳۹۶
با تمرکز بر موسیقی اقوام شمال غرب ایران

چهارمین فستیوال موسیقی نواحی «آینه دار» در تالار رودکی برگزار می‌شود

چهارمین فستیوال موسیقی نواحی «آینه دار» با تمرکز بر موسیقی اقوام شمال غرب ایران اواخر آذر ماه امسال در تالار رودکی تهران برگزار می‌شود.

چهارمین فستیوال موسیقی نواحی «آینه دار» در تالار رودکی برگزار می‌شودبه گزارش ریتم نو، چهارمین فستیوال موسیقی نواحی «آینه دار» با تمرکز بر موسیقی اقوام شمال غرب ایران طی روزهای ۲۸ آذر تا ۱ دی‌ماه سال جاری به دبیری هنری علی مغازه‌ای و ریاست احسان رسول اف در تالار رودکی تهران برگزار می‌شود.

در چهارمین فستیوال موسیقی آینه دار هنرمندان مطرح از مناطق شمال غربی ایران برای اجرای موسیقی قومی خود به تالار رودکی و تالار وحدت می‌آیند. تمرکز آینه دار در چهارمین سال برگزاری، روی نواها و آواهای موسیقایی اقوام ساکن در استان‌های آذربایجان شرقی و غربی، اردبیل و زنجان است که توسط هنرمندان و موسیقی‌دانان این نواحی در تالار رودکی اجرا خواهد شد.

این فستیوال که باهدف حمایت از هنرمندان پیشکسوت و معرفی هنرمندان و روایت گران گمنام موسیقی اقوام ایرانی اجرا می‌شود، در چهارمین سال برگزاری به موسیقی مردمان اقوام تورک و آسوری و ارمنی ساکن نواحی شمال غرب کشور می‌پردازد.

اجرای هنرمندان این مناطق طی روزهای ۲۸ و ۲۹ و ۳۰ آذر در تالار رودکی در ۶ نوبت و مراسم اختتامیه نیز روز ۱ دی‌ماه در تالار وحدت میزبان علاقه‌مندان موسیقی اقوام ایران خواهد بود.


منبع: ریتم نو
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
تقویم هنری ادامه