ریتم نو | سایت خبری - تحلیلی موسیقی ایران و جهان

کد خبر: ۵۶۷۳۷
تاریخ انتشار: ۰۹:۱۹ - ۰۷ آذر ۱۳۹۶

مجتبی صفارهرندی «گفتم غم تو دارم» را با شعری از «حافظ» منتشر کرد

قطعه موسیقایی «گفتم غم تو دارم» با آهنگسازی و صدای مجتبی صفارهرندی، منتشر و در دسترس علاقه‌مندان و مخاطبان قرار گرفت.

مجتبی صفارهرندی «گفتم غم تو دارم» را با شعری از «حافظ» منتشر کردمجتبی صفارهرندی درباره تولید این اثر به ریتم نو گفت: «این قطعه بر روی شعری از «حافظ شیرازی» به اجرا درآمده که تنظیم آن از مرحوم «واعظ روحانی» یکی از دوستان ما است که متأسفانه حدود ۳ سال پیش از میان ما رفت.»

وی افزود: «آهنگسازی «گفتم غم تو دارم را ۱۰ سال پیش انجام داده‌ام و نوازنده‌های توانایی همچون پیام تونی (ويلن) و بهنام حکیم (بوزوکی)، در اجرای این قطعه همکاری داشته‌اند.»

هرندی در ادامه توضیح داد: «بعد از آخرین آلبوم بنده به نام «افسانه و افسون» که در سال ۹۳ منتشر شد، اثر دیگری در دست اقدام است با ۱۰ قطعه که به اجرا و ضبط آن‌ها پرداخته‌ایم. بیشتر قطعات و بستر اصلی این آلبوم با الهام از اشعار حافظ بسته‌شده بعلاوه چند سروده از شاعران دیگری چون پرویز خانلری، فاضل نظری، شعری از خودم و... که امیدوارم مورد استقبال مخاطبین قرار گیرد.»

مجتبی صفارهرندی درباره آغاز فعالیت‌هایش خاطرنشان کرد: «از ۱۳۷۳ با ورود به دانشگاه، موسیقی را آغاز کردم. قطعات زیادی در طی این سال‌ها ساخته‌شده که به دلیل مشغله‌های فراوان، به انتشار آن‌ها نپرداخته‌ام. همچنین خیلی با فضای امروزی ارائه موسیقی که بسیار ضربتی و صرفاً جهت درآمدزایی در جریان است، پیش نرفته‌ام چون آثارم بازاری نیست. بلکه آثاری شخصی و دلی بوده و اگر درعین‌حال به دل مخاطبان هم بنشیند که لطفی‌ست که از خداوند نصیبمان شده است.»

شایان‌ذکر است که مدیر برنامه این خواننده و آهنگساز مجید فلاح‌پور است و در ادامه می‌توانید قطعه «گفتم غم تو دارم» با صدا و ملودی مجتبی صفارهرندی را به‌صورت آنلاین از اینجا بشنوند و در صورت تمایل دانلود نمایید.


منبع: ریتم نو
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
تقویم هنری ادامه