ریتم نو | سایت خبری - تحلیلی موسیقی ایران و جهان

کد خبر: ۵۶۷۱۹
تاریخ انتشار: ۱۱:۳۸ - ۰۴ آذر ۱۳۹۶

آغاز فروش بلیت کنسرت کوئینتت تهران "اجرای آثاری از آستور پیاتزولا"

کوئینتت تهران آنسامبل تخصصی اجرای آثار آستور پیاتزولا که قرار است در تاریخ‌های پنجم و ششم دی‌ماه 1396ساعت 20 در تالار رودکی کنسرتی از آثار آستور پیاتزولا را اجرا کند، فروش بلیت‌های خود را از چهارم آذرماه در سایت ایران کنسرت آغاز کرد.

آغاز فروش بلیت کنسرت کوئینتت تهران

به گزارش ریتم نو، این گروه توسط شهرزاد جعفری(پیانو)، مهرداد مهدی(آکاردئون)، علیرضا چهره قانی(ویولن)، محمدرضا جبار(کنترباس) و فرزان فلک دهی(گیتار الکتریک) تشکیل شد و باهدف پرداختن به آثار آستور پیاتزولا با ساز بندی پیشنهادی وی شروع به کار کرد.

پیاتزولا (۱۹۲۱-۱۹۹۲) آهنگساز و نوازنده آرژانتینی است. ساخته‌هایش اغلب از موسیقی جَز و کلاسیک تأثیر گرفته و موسیقی تانگو را دگرگون کرده است. او نوازنده چیره‌دست آکاردئون (باندونئون) نیز بود و در اجرای بسیاری از آثار خود این ساز را می‌نواخت.

ساز بندی پیانو، آکاردئون (باندنئون)، ویولن، کنترباس و گیتار الکتریک پیشنهادی از سوی آستور پیاتزولا در حیطه تمبر و نوع صدادهی آنسامبل بوده که برای کوئینتت تهران مجالی برای کشف زوایای متفاوت آن است.

کمال کچوئیان( مشاور گرافیک و طراح پوستر و بروشور)، زهرا سلیمیان مدیر روابط عمومی و امور رسانه، امید عرفانی و آیدا افتخاری (عکاس) دیگر همراهان این اجرا هستند.

منبع: ریتم نو
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
تقویم هنری ادامه