ریتم نو | سایت خبری - تحلیلی موسیقی ایران و جهان

کد خبر: ۵۶۶۹۱
تاریخ انتشار: ۱۵:۲۷ - ۳۰ آبان ۱۳۹۶
با داوری پوریا حیدری ،مسعود امامی و عليرضا قرايی منش

نخستین هزار صدای پاپ بعد از محرم و صفر برگزار می‌شود

بعد از بیش از دو ماه وقفه و پس از ایام محرم و صفر، ساعت 18 چهارشنبه اول آذر در سالن اصلی فرهنگسرای ارسباران هزار صدای پاپ از سر گرفته می‌شود.

نخستین هزار صدای پاپ بعد از محرم و صفر برگزار می‌شودبه گزارش ریتم نو، در این برنامه که پنجمین برنامه پاپ هزار در سال 96 است، پوریا حیدری، عليرضا قرايي منش و مسعود امامی آثار خوانندگان شرکت‌کننده را بررسی و خواننده برتر را معرفی خواهند کرد. قرايي منش پیش‌ازاین در سال اول برگزاري هزار صدا به‌عنوان خواننده مهمان حضورداشته اما حیدری و امامی برای اولین بار است که در این برنامه حضور خواهند یافت.

در این برنامه استاد مهدی سپهر که در سال گذشته و امسال به‌عنوان کارشناس خوانندگی در این برنامه حاضرشده بود، به‌عنوان خواننده مهمان چند اثر نوستالژیک را اجرا خواهد کرد. همچنین در بخش دیگری از این برنامه چند هنرمند کرمانشاهی به خوانندگی علی احمدیان که از خوانندگان جوان کرمانشاهی است، قطعه‌ای را به مناسبت زلزله اخیر و با موضوع تشکر از حضور گسترده مردم در حمایت از هم‌وطنان رنج‌دیده و داغدار غرب کشور اجرا خواهند کرد.

هزار صدا برنامه‌ای برای معرفی استعدادهای تازه موسیقی است که هرماه در دو بخش سنتی و پاپ برگزار می‌شود و این برنامه دوازدهمین برنامه برگزارشده هزار صدا در سال 96 است. هزار صدا در سالن اصلی فرهنگسرای ارسباران واقع در سیدخندان، خیابان جلفا برگزار می‌شود و مدیریت و اجرای آن به عهده آرش نصیری روزنامه‌نگار باسابقه موسیقی است.


منبع: ریتم نو
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
تقویم هنری ادامه