ریتم نو | سایت خبری - تحلیلی موسیقی ایران و جهان

کد خبر: ۵۶۶۴۳
تاریخ انتشار: ۰۹:۵۱ - ۲۰ آبان ۱۳۹۶
امید حجت در گفتگو با ریتم نو گفت:

دوست دارم موسیقی کشورم در دنیا شنیده شود/ محسن چاوشی مؤلف و کار بلد است

امید حجت درباره تولید آثار خود گفت: نگاهم به کارهایم جهانی است و دوست دارم موسیقی کشورم در دنیا شنیده شود. وی همچنین محسن چاوشی را مؤلف و کار بلد خواند و از حضورش در تور کنسرت‌های خارج از کشور احسان خواجه امیری خبر داد.
محسن چاوشی مؤلف و کار بلد است/ دوست دارم موسیقی کشورم در دنیا شنیده شودامید حجت خواننده، آهنگساز، تنظیم‌کننده، نوازنده گیتار الکتریک و اسپانیش که سال‌های زیادی در عرصه موسیقی حضور دارد و سابقه همکاری با خوانندگان زیادی ازجمله بهنام صفوی، احسان خواجه امیری، رضا صادقی، حمید عسکری و محسن چاوشی را دارد از برنامه‌های آینده خود صحبت کرد.
امید حجت در گفتگو با خبرنگار ریتم نو از تولید آلبوم دومش سخن گفت: پس از انتشار نخستین آلبوم خود در اسفند 95 بانام "صلح و عشق" در حال حاضر در تلاش برای تولید آلبوم بعدی با همکاری عباس لطیفی هستم و تمرینات گروه هم برای آغاز کنسرت‌ها و اجراهای ارگانی آغازشده است و همکاریم با سازمان ملل ادامه پیدا خواهد کرد.
این هنرمند با سابق کشورمان درباره نوازندگی و خوانندگی خود بیان کرد: برای من این دو بسیار مهم هستند و به‌صورت جدی دنبال خواهم کرد و به همین دلیل هم همکاریم با دیگران کمتر شده و به‌نوعی نگاهم به کارهایم جهانی است و دوست دارم موسیقی کشورم در دنیا شنیده شود.
وی درباره همکاری با محسن چاوشی اظهار کرد: تاکنون محسن چاوشی پیشنهادی درباره حضورم در آلبوم جدیدش نداده است. با محسن چاوشی خاطرات بسیار شیرینی دارم و در آلبوم‌های زیادی از این خواننده حضورداشته‌ام که ازجمله تنظیم قطعات "پرنده غمگین" از آلبوم "حریص" ، "پاروی بی قایق" با همین نام و تک آهنگ "برقصا" بوده است.
حجت افزود: محسن چاوشی خودش مؤلف و کار بلد است و آلبوم خوبی تولید می‌کند و برایش آرزوی موفقیت می‌کنم.
وی در پایان درباره همکاری با احسان خواجه امیری گفت: در تور کنسرت خارج از کشور ایشان حضور خواهم داشت.


نویسنده : محمد حسین خسروی فر | عکس: الهام هوبه فکر
منبع: ریتم نو
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
تقویم هنری ادامه