ریتم نو | سایت خبری - تحلیلی موسیقی ایران و جهان

کد خبر: ۵۶۶۳۵
تاریخ انتشار: ۱۰:۵۵ - ۱۶ آبان ۱۳۹۶
به مناسبت اربعين حسيني

غلامرضا صنعتگر بر تخت بیمارستان «عشق» را منتشر کرد

قطعه «عشق» با صداي غلامرضا صنعتگر به مناسبت اربعين حسيني در حالی منتشر شد كه اين هنرمند هم‌اکنون در بستر بيماري است.

غلامرضا صنعتگر بر تخت بیمارستان «عشق» را منتشر کردبه گزارش ریتم نو، وحيد قرباني (تهیه‌کننده اثر) دراین‌باره توضيح داد: اين قطعه بر روي ترانه‌ای از مجيد ذاكري ساخته‌شده است كه پیش‌ازاین ترانه «ميشه ضامنم بشی» را سروده بود. تنظيم و آهنگسازي قطعه نيز بر عهده دكتر محمدرضا چراغعلی بوده است.

وی ادامه داد: اين قطعه درواقع تيتراژ فيلم مستند «جام وصل» است كه چند روايت از یک‌عمر نوكري يك مداح را در بر می‌گیرد و به تهیه‌کنندگی بنده تولیدشده است که به‌زودی در شبكه سینمای خانگی پخش خواهد شد. اين مستند از زاویه‌ها و ديدگاه افراد مختلف زندگي يك مداح و عاشق امام حسين (ع) به نام زنده‌یاد محسن فيضي را به تصوير کشیده است.

وي افزود: آقاي صنعتگر اين قطعه را به مناسبت ميلاد امام حسين (ع) اجرا كرده بود اما متأسفانه حال جسمي ايشان خوب نبود و مدتي در بخش مراقبت‌های ويژه بستري بود. حالا تصميم بر اين است كه تيتراژ اين فيلم مستند به همراه كليپ مخصوص آن با توجه به نزديكي به اربعين حسيني منتشر كند. با این امید که آهنگ به دل هر کس نشست، اول براي شادي روح تمام دوستداران اهل‌بیت مخصوصاً حاج محسن فيضي فاتحه‌ای قرائت كند و همین‌طور براي شفاي هرچه زودتر غلامرضا صنعتگر صلواتي بفرستند.

در ادامه می‌توانید، اين قطعه را از اینجا بشنويد و در صورت تمایل دانلود نمایید.


ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
تقویم هنری ادامه