ریتم نو | سایت خبری - تحلیلی موسیقی ایران و جهان

کد خبر: ۵۶۵۸۵
تاریخ انتشار: ۱۱:۰۵ - ۱۴ آبان ۱۳۹۶

اجرای مشترک مجید مظفری و حمید حامی/ ارکستر «آوای جزیره» در کیش برای خلیج فارس می‌نوازد

نخستین اجرای رسمی ارکستر «آوای جزیره» با حضور و خوانندگی حمید حامی دوم آذر در سالن مرکز همایش‌های بین‌المللی خلیج فارس در جزیره کیش روی صحنه می‌رود.
اجرای مشترک مجید مظفری و حمید حامی/ ارکستر «آوای جزیره» در کیش برای خلیج فارس می‌نوازدبه گزارش ریتم نو، نخستین کنسرت رسمی ارکستر «آوای جزیره» به سرپرستی و آهنگسازی سهیل زمانیان در تاریخ دوم آذر در جزیره کیش برگزار خواهد شد و در این کنسرت مجید مظفری از بازیگران قدیمی و سرشناس کشور با دکلمه برخی آثار سهراب سپهری و نغمه مستشار نظامی، حضور خواهد داشت و حمید حامی نیز به‌عنوان خواننده این ارکستر را همراهی می‌کند.
این ارکستر در برنامه پیش رو در تلاش است تصویری جدید و جالب از موسیقی ارکسترال را با حضور بهترین نوازنده‌های ایرانی که سال‌ها سابقه عضویت در ارکستر سمفونیک و ارکستر ملی ایران را دارند، خلق کند. برای رسیدن به این مهم مدت‌زمان زیادی برای ساخت و تنظیم این آثار صرف شده است. همچنین جهت اجرای این قطعات تدارک تمرینات متعددی در تهران و جزیره کیش در نظر گرفته‌شده است و ترکیب نوازنده‌های این ارکستر، ترکیبی از نوازنده‌های سرشناس ارکسترهای قدیمی و به نام ایران و برخی نوازنده‌های جزیره کیش است. 
سهیل زمانیان آهنگساز و پیانیست سابقه برگزاری سمینارها و مسترکلاس‌های متعددی را در جزیره کیش دارد و پس از سال‌ها مطالعه و تحقیق علمی درباره شیوه‌های صحیح تدریس پیانو کتاب «آموزش مقدماتی پیانو» را منتشر کرد و سال‌های زیادی ست که در جزیره کیش به‌عنوان مدرس موسیقی و پیانو فعالیت دارد.
بلیت‌فروشی این اجرا در سایت «ایران کنسرت» آغازشده است و جزئیات این برنامه در گفتگو با سرپرست گروه، مجید مظفری و حامی به همراه جزئیات رپرتوار برنامه و تصاویری از تمرین این گروه به‌زودی منتشر خواهد شد. 

اجرای مشترک مجید مظفری و حمید حامی/ ارکستر «آوای جزیره» در کیش برای خلیج فارس می‌نوازد


منبع: ریتم نو
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
تقویم هنری ادامه