ریتم نو | سایت خبری - تحلیلی موسیقی ایران و جهان

کد خبر: ۵۶۵۷۵
تاریخ انتشار: ۱۱:۳۰ - ۱۳ آبان ۱۳۹۶

«رویای جادویی» دومین اثر علی مرعشی منتشر شد

دومین آلبوم رسمی علی مرعشی با عنوان رویای جادوئی منتشر شد.

«رویای جادویی» دومین اثر علی مرعشی منتشر شدبه گزارش ریتم نو، آلبوم رویای جادویی (magical dream)؛ اثری بی‌کلام، با هارمونی‌های ساده و روان برای پیانو و ارکستر است که در استودیو اکسین با مدیریت مجید سبحانی تهیه‌شده و به‌نوعی داستان زندگی صاحب اثر و اتفاقاتی که برای وی افتاده است را روایت می‌کند.

مرعشی در این آلبوم به‌عنوان آهنگساز، نوازنده پیانو و تنظیم‌کننده حضور دارد. همچنین امیر پاشا فاطمی (نوازنده ویولن)، فؤاد سمندی (میکس و مستر، صدابردار) و مجید سبحانی (صدابردار) در این آلبوم با وی همکاری داشته‌اند.

این آهنگساز، قطعه «رویای من» را برای برادرش اردلان ساخته که سال‌ها پیش او را ازدست‌داده است.

خالق رویای جادویی که خود حامی حیوانات است قطعه «صدای فرشتگان» از این آلبوم را با همین موضوع ساخته و از حیوان خانگی خود در کلیپ این اثر استفاده کرده است.

علی مرعشی درباره این آلبوم گفت: «آلبوم رویای جادویی، دریچه ایست به‌سوی آرامش معنوی و انسانی و این اثر را به همه‌کسانی که در زندگی به دنبال آرامش حقیقی هستند تقدیم می‌کنم.»

گفتنی است؛ این موزیسین در سال 82 نخستین آلبوم رسمی خود به نام «آبی‌ترین» را روانه بازار موسیقی کشور کرد که در این آلبوم علاوه بر نوازندگی و آهنگسازی در مقام خوانندگی نیز ظاهر شد.

لازم به ذکر است وی موسیقی را از 12 سالگی با ساز پیانو شروع و در نزد اساتیدی همچون استاد گاگیک باباییان، استاد ارنسسو گنزالس ادامه داد و در سال 1376 وارد کنسرواتوار تهران شد و با ارکسترهای متعددی همکاری داشته است.

این آلبوم به همت موسسه فرهنگی هنری نت هشتم به مدیریت محمد بکرانی منتشر و روانه بازار موسیقی کشور شد.


منبع: ریتم نو
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
تقویم هنری ادامه